کد خبر 1145280
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
زالی نمایه

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح جزئیات طرح شهید سلیمانی در تعطیلات دو هفته ای تهران پرداخت.

به گزارش مشرق، علی رضا زالی، صبح چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، بر ضرورت حمایت دولت از افراد کم بضاعت و بی بضاعت که مشاغل آنها در این ایام آسیب دیده است، تاکید کرد و گفت: باید از مشاغل شناور و فصلی به صورت روشن و شفاف حمایت شود و برنامه عملیاتی و حمایتی برای آنها تعریف و اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

ردیابی فعال بیماران کرونایی در تعطیلات تهران

وی از تهیه بسته‌های حمایتی و اقتصادی برای اقشار محروم و آسیب پذیر کلانشهر تهران به خصوص در مناطق محروم و حاشیه‌ای پایتخت خبر داد و افزود: بر همین اساس، طرح شهید سلیمانی با مشارکت تمام دستگاه‌های محله محور اجرا می‌شود.

زالی، بیماریابی را یکی دیگر از محورهای طرح شهید سلیمانی معرفی کرد و گفت: درخواست ما از مردم این است که حتماً در موضوع قرنطینه خانگی دقت داشته باشند. زیرا، موارد ابتلای خانوادگی بیشتر شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به وضعیت ابتلاء و فوتی‌های کرونا در نقاط محروم و حاشیه شهرها، افزود: با همکاری بسیج و سپاه ۲۲ قرارگاه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و همچنین در شهرستان‌های استان تهران راه اندازی می‌شود که از این طریق نسبت به بهینه سازی وضعیت فعلی اقدام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۸ بیمارستان در تهران مشغول ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    دارویی که گفتی چی شد ؟؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    لابد بعد از این باید منتظر فاصله گذاری خانودگی باشیم . دولت قرار است برای هر فر یک خانه بسازد . یا هر فردی در یک فضای 4 متری زندانی شود . یا مردم را در خانه ها زندانی کنند. یا درب خانه ها را مسدود نمایند تا کسی از خانه ها خارج نشود. دیگر طرح احمقانه به نظرم نمی رسد.
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      1 1
      شما فقط راه نیفت خونه خاله و عمو بشین سر جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات !
    • KingAli IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      0 0
      بنده کاملا با طرح بظاهر احمقانه شما با کمی تفاوت و اصلاح موافقم و لازم و ضروریست همانند ژاپن یا چین محلی برای نگهداری افراد مبتلا به ویروس مشخص گردند. ژاپن در سال گذشته یک ابرکشتی در دریا برای مبتلایان کرونا درنظر گرفت که الان کمترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده است.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    مردم بشینن تو خونه توی این روزگار بی پولی از کجا نون بخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس