کد خبر 1145069
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
لوگو کیهان - کراپ‌شده

یکی از کارگزارانی‌ها توئیت کرده که، اگر در ایران کسی کوچک‌ترین سؤالی درباره صحت انتخابات بکند، کیهان او را عامل بیگانه می‌داند ولی اگر ترامپ بگوید در انتخابات تقلب شده با او همدردی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از کارگزارانی‌ها توئیت کرده که، اگر در ایران کسی کوچک‌ترین سؤالی درباره صحت انتخابات بکند، کیهان او را عامل بیگانه می‌داند ولی اگر ترامپ بگوید در انتخابات تقلب شده با او همدردی می‌کند!

گفتم: اولاً فتنه‌گران درباره صحت انتخابات سؤال نکردند بلکه ادعا کردند تقلب شده و با حمایت بیگانگان کشور را به آشوب کشیدند. ثانیاً، مگر با وجود آن‌همه اسناد، کمترین تردیدی هست که فتنه‌گران عامل بیگانه بوده‌اند؟! ثالثاً، مگر خاتمی و ابطحی و... اعتراف نکردند که تقلب دروغ بوده است؟! یعنی فتنه‌گران برای فتنه اجیر شده بودند و ادعای تقلب به آنها دیکته شده بود.

گفت: اصلاً، ترامپ دقیقاً همان کارهایی را می‌کند که اصحاب فتنه آمریکایی‌- اسرائیلی ۸۸ انجام می‌دادند و چه سندی گویاتر از اینکه ترامپ با مدعیان اصلاحات همکار و هم‌ریشه است و نه با کیهان که سخت‌ترین دشمن فتنه‌گران بوده و هست... یعنی این جماعت قبل از حرف زدن فکر نمی‌کنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟ یارو از بقال سر کوچه پرسید، صابون داری؟ جواب داد آره، گفت؛ پس دستت رو بشور و بعد نیم کیلو پنیر بده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس