کد خبر 1144977
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کشف 250هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت و کشف مقدار یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و اجرای برنامه‌های عملیاتی سالیانه، طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت (تانکرهای سوخت رسان، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی) با مشارکت فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور در هفته گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح از ۴۱۲ شرکت تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین سه هزار و ۸۷۶ تانکر حامل سوخت بازدید که ۳۵ شرکت متخلف در بخش تولیدی و کشاورزی به همراه ۶۰ دستگاه تانکر متخلف شناسایی و مقدار یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی کشف و ۱۲۰ متهم دستگیر شد که نتیجه این طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۲ درصدی کشفیات فرآورده‌های نفتی را نشان می‌دهد.

سردار مقیمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی فرآورده‌های مکشوفه را بیش از ۹۳ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، فرآورده‌های مذکور به شرکت ملی نفت و متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس