کد خبر 1144293
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم هزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک آینده ۳۱۲میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۴۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «وملی» و «کیسون» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام وآیند ۳۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «بترانس»، «شپنا» و «خساپا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۱۵میلیارد تومان (۶۰درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۴۶۰میلیارد تومان (۴۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۱۰.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۲۱۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳ درصد از پنج هزار و ۳۱۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۷۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۴۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس