ترامپ نمایه

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با عقب‌نشینی از بخش بزرگی از شکایت حقوقی خود برای جلوگیری از تایید نتایج رأی‌گیری در ایالت پنسیلوانیا، پرونده را به فقط چند شعبه اخذ رأی محدود کرد.

به گزارش مشرق، بعد از اذعان تلویحی و با اکراه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری، تیم حقوقی ترامپ از بخش بزرگی از شکایت انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا عقب‌نشینی کرد.

خبرگزاری «رویترز» نوشت، ستاد انتخاباتی ترامپ بامداد امروز (دوشنبه به وقت تهران) با ارائه اصلاحیه شکایت خود به دادگاه فدرال پنسیلوانیا، از ادعای خود مبنی بر ممانعت غیرقانونی مسئولان انتخاباتی این ایالت از حضور ناظران در زمان شمارش آراء در فیلادلفیا و پیتسبورگ انصراف داد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: من برنده انتخابات شدم!

بر این اساس، شکایت تقلیل‌یافته ستاد انتخاباتی ترامپ اکنون روی این ادعا تمرکز دارد که شهرستان‌های متمایل به دموکرات‌ها (در پنسیلوانیا) به شکل غیرقانونی به رأی‌دهندگان اجازه دادند ایرادات در برگه‌های رأی خود را اصلاح کنند.

مسئولان انتخاباتی می‌گویند این مجادله حقوقی فقط روی بخش کوچکی از شعب اخذ رأی در این ایالت و حدود ۶۰ هزار رأیی که به نفع بایدن داده شده، اثر می‌گذارد.

ببینید:

فیلم/ پیروزی ترامپ با اختلاف میلیونی!

به نوشته رویترز، یک مقام مسئول در شهرستان «مونت‌گومِری» واقع در ایالت پنسیلوانیا اما طی شهادت در دادگاه گفته در این مرکز فقط ۱۰۰ رأی‌دهنده اجازه اصلاح تعرفه رأی خود را آنهم به دلیل ایرادات فنی، پیدا کردند.

این در حالی است که ترامپ بامداد امروز مدعی شده بود: «بسیاری از موارد شکایتهای حقوقی در سراسر کشور از جانب ما نیست بلکه از سوی افرادی است که تخلفات وحشتناکی را با چشمان خودشان دیده‌اند». 

علیرغم اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخابات، رسانه‌های آمریکایی مدعی هستند که وکلای او تا کنون هیچ مدرکی در این زمینه به دادگاه‌ها ارائه نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    بزن به چاک پیر سگ بازنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس