کد خبر 1144042
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
اندرو رابرتسون

اندی رابرتسون، دیگر مدافع لیورپول نیز دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

به گزارش مشرق، بحران مصدومیت مدت هاست گریبان یورگن کلوپ و لیورپول را گرفته و در همین مدت کوتاهی که از ابتدای فصل گذشته، ویرژیل فن دایک و جو گومز دچار مصدومیتی بلندمدت و فابینیبو و ترنت الکساندر آرنولد نیز برای چند هفته مصدوم شده اند. اما استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند امروز اعلام کرد اندی رابرتسون نیز دچار آسیب دیدگی شده و حضور او در بازی مقابل اسلواکی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اسکاتلند پنج شنبه شب و در دیداری نفسگیر و جذاب به مصاف صربستان رفته و بعد از تساوی ۱-۱ در جریان مسابقه، با برتری در ضربات پنالتی موفق به کسب سهمیه رقابت های یورو ۲۰۲۰ شد. اندی رابرتسون در آن دیدار ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و حالا به نظر دچار مصدومیت شده است. این اولین حضور اسکاتلند در یک تورنمنت بزرگ بین المللی از زمان برگزاری رقابت های جام جهانی ۱۹۹۸ است.

لیورپول هفته آینده و هنگام آغاز دوباره لیگ برتر در دیداری دشوار و سرنوشت ساز به مصاف لسترسیتی مدعی خواهد رفت و یورگن کلوپ امیدوار است مصدومیت رابرتسون تا آن روز برطرف شده باشد. لیورپول امسال بر خلاف فصل گذشته از نظر دفاعی چندان خوب و مطمئن ظاهر نشده و آسیب دیدگی های متوالی عناصر دفاعی، شرایط را برای تکرار موفقیت های فصول قبل برای مرسی سایدی ها دشوار ساخته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس