فلسطین|عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی: فلسطینیان را بکشید قدرت آنان را بیشتر کرده اید

المدلل تاکید کرد که مقاومت فلسطین به هیچ عنوان عقب نشینی در مقابل دشمنان صهیونیستی قائل نیست. اگر صهیونیست ها فرماندهان و رهبران فلسطین را ترور کنند قدرت و نیروی آنان بیشتر خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهارنظری عنوان کرد که انگشتان رزمندگان مقاومت سرایاالقدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در وفای به عهد شهید ابوعطا علیه اشغالگران صهیونیست روی ماشه هاست.

المدلل که در خلال همایشی در خان یونس سخنرانی می کرد، گفت: شکی نیست که در وضعیت کنونی عزتمندانه ایستاده ایم و به یاد شهدایمان هستیم شهدایی که با خون، پوست و استخوان شان در مقابل اشغالگران صهیونیست مقاومت کردند. به هیچ عنوان عقب نشینی در مقابل دشمنان قائل نیستیم. اگر صهیونیست ها فرماندهان و رهبران فلسطین را ترور کنند قدرت و نیروی آنان بیشتر خواهد شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین توضیح داد: اشغالگران اسرائیلی گمان کردند با ترور شهید فتحی شقاقی موفق می شوند دودمان مقاومت و جنبش جهاد اسلامی را نابود سازند اما دیدند که این جنبش با پیشرفت و بزرگی همراه شد گویی که در خون شهدا (مقاومت) رازی نهفته است.

وی افزود: با تقدیم شهدا همواره روحیه و گام های رزمندگان مقاومت و روحیه فداکاری آن ها دوچندان شده است. اشغالگران بازهم با خود فکر کردند که می توانند با ترور ابوعطا روند ضربات سهمگین سرایاالقدس را متوقف سازند اما فرزندان و هم سنگران ابوعطا بی هیچ وقفه ای پاسخ جنایات آنان را دادند.

المدلل تاکید کرد که زمان شکست فلسطینی ها در مقابل صهیونیست ها به سر رسیده است. اکنون معادله درگیری بر قانون «پاسخ بمباران بمباران و ریخته شدن خون ریخته شدن خون است» استوار است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    مرگ بر اسرائیل کودک کش. درود بر فلسطین مظلوم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس