کد خبر 1143646
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
یورو 2020

ممکن است میزبانی رقابت های یورو ۲۰۲۰ به صورت متمرکز انجام شود.

به گزارش مشرق، رقابت های یورو ۲۰۲۰ یکی از مسابقاتی بود که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و از تابستان گذشته به تابستان سال ۲۰۲۱ موکول شد. حالا به نظر می رسد یوفا در حال برنامه ریزی در مورد تغییر شکل میزبانی این رقابت ها و انتقال آن به یک مطقه خاص است. یوفا علاقمند است بریتانیا را به عنوان تنها میزبان مسابقات یورو ۲۰۲۰ در تابستان سال آینده انتخاب کند.

تا پیش از شیوع ویروس کرونا، قرار بود این رقابت ها در ۱۲ شهر مختلف قاره اروپا انجام شود، اما این برنامه تغییر شکل داده و حالا بحث میزبانی رقابت های یورو ۲۰۲۰ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نشریه دیلی میل مدعی شد که یوفا و انگلیس در حال مذاکره هستند تا کل مسابقات در بریتانیا و در کشورهای انگلیس، اسکاتلند و ولز برگزار شود. البته بر این این برنامه دیدارهای مهم مراحل پایانی از جمله مرحله نیمه نهایی و فینال در استادیوم ومبلی و در لندن برگزار خواهد شد. اینگونه شرایط برای یوفا در مسیر مهیا کردن عوامل برکزاری رقابت ها آسان تر خواهد شد و تیم ها نیز به راحتی در اردوهای خود در نزدیکی یکدیگر مستقر می شوند و شرایط کمترل شیوع ویروس کرونا راحت تر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس