کد خبر 1143257
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
بانک نمایه

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: نرخ سود بین بانکی در حال حاضر ۲۲ درصد است که ظرف ۲ هفته آینده به ۲۰ درصد و روند عادی می‌رسد.

به گزارش مشرق، فرهاد حنیفی معاون نظارت بانک مرکزی، در مورد نرخ سودی که بین بانک‌ها اعمال می‌شود، گفت: نرخ سود بین بانکی که یک نرخ سود شبانه‌ روزی است، برای کوتاه مدت بین بانک‌ها اجرا می‌شود و در واقع برای تسهیلاتی است که بانک‌ها برای یک شب در اختیار همدیگر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بانک مرکزی برنامه ای برای افزایش نرخ سود بانکی ندارد

معاون نظارت بانک مرکزی افزود: در ابتدای سال که منابع بانک‌ها مصرف نشده بود، نرخ سود بین بانکی حتی به زیر ۱۰ درصد رسیده بود، اما الان نرخ سود بین بانکی حدود ۲۲ درصد است.

ببینید:

فیلم/ ممانعت از بالا رفتن نرخ سود بین بانکی

حنیفی گفت: طبق مشاهده‌ای که از آخرین جداول نرخ سود بین بانکی داشتم، روند نزولی نرخ سود بین بانکی شروع شده و به زیر ۲۲ درصد می‌رسد و به نظر من ظرف حداکثر ۲ هفته این نرخ سود به ۲۰ درصد می‌رسد که روند عادی و منطقی خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 1
    سود بین بانکی یک شبه بانک ها 22 درصد اما سود سپرده یک ماهه مشتریان 10 درصد! خنده دار نیست؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 1
    کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی متعهد شده اند دوشغله مباشند وگرنه در هیات انتظامی اعضای هیات علمی این دانشگاه به تخلف آنان رسیدگی و مجازات خواهند شد .حالا چرا هیات انتظامی دانشگاه آزاد برخی اعضای هیات علمی دوشغله این دانشگاه را اخراج میکند و به برخی دیگر کاری ندارد حتما به مشاغل دوم مدیریتی آنان بستگی دارد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس