نشست «میشل عون» و مقام سازمان ملل درباره تحریم های آمریکا

رئیس جمهور لبنان و مقام سازمان ملل در خصوص روند مذاکرات غیر مستقیم میان بیروت و تل آویو درباره ترسیم مرزهای دریایی و همچنین تحریم های آمریکا علیه لبنان رایزنی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان امروز با «یان کوبیچ» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در این کشور دیدار کرد.

در جریان این دیدار در خصوص مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر ترسیم مرزهای دریایی در جنوب لبنان بحث و تبادل نظر شد.

میشل عون در این نشست در خصوص تحولات کلی و روند مذاکرات با رژیم صهیونیستی و نشستی که روز چهارشنبه در مقر نیروهای بین المللی در الناقوره برگزار شد صحبت کرد.

نخستین دور از مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی در ۱۴ اکتبر گذشته و دومین دور آن در ۲۸ همان ماه و جلسه سوم نیز در تاریخ ۲۹ اکتبر برگزار شد. در ۱۱ نوامبر جاری دور چهارم از این مذاکرات برگزار شد و قرار است جلسه پنجم آن در تاریخ ۲ دسامبر برگزار شود.

قرار است کوبیچ یک گزارش در خصوص اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ به شورای امنیت ارائه دهد.

همچنین در جریان این نشست، دو طرف در خصوص روند تشکیل کابینه جدید لبنان و مسأله تحریم های ظالمانه آمریکا علیه تعدادی از سیاستمداران لبنانی بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس