شرایط وخیم کرونایی در فرانسه؛ هر ۳۰ ثانیه یک بیمار در بیمارستان‌ها بستری می‌شود

نخست وزیر فرانسه با اشاره به اینکه تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های این کشور رکورد بالایی را بدست آورده از بستری شدن یک بیمار کرونایی در هر ۳۰ ثانیه در بیمارستان‌های این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، نهادهای بهداشتی فرانسه خبرمی دهند که شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های این کشور از دوران نقطه اوج بحران کرونا در ماه آوریل هم پیشی گرفته است.

"ژان کاستکس"، نخست وزیر فرانسه خبر داده است که در حال حاضربیش از ۳۲ هزار بیمارمبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این کشور بستری بوده و تحت درمان قرار دارند که این از رکورد قبلی بستری شدگان در بیمارستان ها در ماه آوریل فزونی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شیوع گسترده کرونا و وضعیت وخیم ۴ کشور اروپایی

عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۵۲ میلیون نفر +جدول

۳۶ هزار نفر مبتلا به کرونا در فرانسه تنها در یک روز

نخست وزیر فرانسه همچنین اظهار داشت که در حال حاضر هر ۳۰ ثانیه یک بیمار کرونایی در بیمارستان های فرانسه بستری می شود و هر ۳ دقیقه یکی از این بیماران به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شود.

وی تاکید کرد که با توجه به این آمارها این مسئله غیر مسئولانه است که محدودیت های فعلی را لغو کنیم و یا کاهش دهیم. از اواخر اکتبر در فرانسه شرایط قرنطینه ای جدیدی برای مهار کرونا اعمال شده است.

نخست وزیر فرانسه همچنین اعلام کرد که از هر چهار مورد مرگ در کشورش یکی بر اثر ابتلا به کرونا است.

وی همچنین درباره برگزاری جشن های کریسمس با شمار بالای شرکت کنندگان به شهروندان هشدار داده است.

وزیر بهداشت فرانسه هم اعلام کرده که این کشور می تواند در روزهای آینده به نقطه اوج کرونا برسد.

آمار مبتلان و مرگ های کرونایی در فرانسه به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در این کشور ۱۸۹۸۷۱۰ نفر به کرونا مبتلا شده و ۴۲۹۶۰ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس