کد خبر 1142852
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
ایسلند در دو دقیقه یورو را از دست داد (عکس)

ایسلند با شکست ۲-۱ مقابل مجارستان، از صعود به رقابت های یورو ۲۰۲۰ بازماند.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایسلند که با صعود به یورو ۲۰۲۰ تنها دو دقیقه فاصله داشت، با دریافت دو گل در دقایق ۸۸ و ۹۰، از رسیدن به سومین تورنمنت بزرگ پیاپی بازماند.

در این دیدار که در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا در بوداپست برگزار شد، ایسلند در دقیقه ۱۱ با گل گیلفی سیگوردسون، ستاره اورتون، پیش افتاد و این نتیجه که تا آخرین دقایق بازی پا بر جا بود، می توانست این تیم را به یورو ۲۰۲۰ برساند اما لوئیک نِگو در دقیقه ۸۸ کار را به تساوی کشید و در حالی که ایسلند می توانست در دقیقه ۹۰ بار دیگر پیش بیفتد، این تیم میزبان بود که بلافاصله روی یک ضدحمله توسط دومینیک شوبوشلای به گل دوم رسید و توانست جواز حضور در رقابت های یورو را به دست بیاورد.

ایسلند برای اولین بار در یورو ۲۰۱۶ حضور در یک تورنمنت بزرگ را تجربه کرد و با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بعد از شکست دادن انگلیس، شگفتی ساز شده بودند. آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ هم حضور داشتند و در آن رقابت ها نیز با کسب تساوی مقابل آرژانتین، توجهات را جلب کردند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 0
    حیف شد . واقعا ملت سخت کوشی هستند . در یک طبعیت سرد ، خشن و زیبا یکی از بالاترین سرانه های توسعه جهان رو دارند و به خوبی دارن سرزمین شون رو که از منابع طبیعی کمی برخورداره رو اداره می کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس