امیر سیاری: نمی‌توان برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور روی مزدور حساب کرد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش روند آموزش‌های میدانی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در دوره آموزشی محور شناسی در منطقه منجیل را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم (ع) در منجیل، از آموزش‌های دانشجویان دوره ۳۱ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در دوره محور شناسی بازدید و روند این آموزش‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

دریادار سیّاری: به وجود ورزشکاران متعهد افتخار می‌کنیم

وی در این بازدید، ضمن تشریح اهمیت راهبردی منطقه منجیل و بیان ویژگی‌ها و شرایط جوی و اقلیمی این منطقه، به تاریخچه شکل گیری مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم (ع) در منجیل اشاره و بر لزوم استقرار نیروهای نظامی به عنوان یگان‌های زبده در این منطقه تاکید کرد.

دوره آموزش عملی محور شناسی ویژه دانشجویان دوره ۳۱ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دافوس از شنبه ۱۷ آبان ماه در منطقه منجیل در حال برگزاری است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    12 3
    ارتش و سپاه در خواب باشند ترکیه کریدوری در مرز های ایران میخواهد بزند که تغیراتی د رمرز هایمان میشه که عثمانی ها میکنند بر علیه خاک ایران است و هدف بعدی پانترک ها ایران هستند فقط تمرکز تون را به یک جا داده اید همه جای ایران سرای من است وقتی میگیم چرا از مناطق شمالغربی در مقابل جاه طلبی ترکیه چیزی نمیگیم
  • عالم بهرامزهی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    درودبرارتشیان دلاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس