انتخابات آمریکا، تکرار سناریوی فتنه 88/ حیله‌ای که دامن طراحانش را گرفت - کراپ‌شده

امام جمعه شلمزار گفت: مکر و حیله هیأت حاکمه کاخ‌سفید دامن طراحان و حامیان جریان کور فتنه را گرفت و چهره واقعی آن‌ها را برای ملت‌ها روشن کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام یدالله زمانی با اشاره به انتخابات آمریکا و چالش‌های انتخاباتی ایران در سال ۸۸، گفت: مکر و حیله هیأت حاکمه کاخ‌سفید دامن طراحان و حامیان جریان کور فتنه را گرفت و چهره واقعی آن‌ها را برای ملت‌ها روشن و ثابت کرد، آمریکا شیطان بزرگ است و با وجود داشتن خوی استکباری قابل اعتماد نیست.

امام جمعه شلمزار ادامه داد: گذر زمان بسیاری از حقایق را آشکار و ماهیت افراد و جریان‌ها را روشن می‌کند، همان‌طور که گفته‌اند خورشید پشت ابر نمی‌ماند، واقعیت‌ها نیز مخفی نمانده و به مرور زمان آشکار می‌شود.

ریشه فتنه ۸۸ داخل کاخ سفید بود

وی با اشاره به حواشی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۸۸ که اسم رمز تقلب دست مایه‌ای شد تا آشوب‌های خیابانی به راه بیفتد، ادامه داد: همین موضوع زمینه حمله به نظام جمهوری اسلامی را فراهم و راه برای عرضه اندام منافقین و سلطنت‌طلبان هموار کرد.

زمانی با بیان اینکه نقطه شروع چالش‌های انتخاباتی سال ۸۸ از کاخ سفید و بنگاه‌های وابسته به استکبار جهانی بود، اضافه کرد: ادامه آن نیز توسط پادوهای آن‌ها در داخل اتفاق افتاد و دامنه آن با آتش‌افروزی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و البته با کمک نفوذی‌های داخلی شعله‌ور شد.

وی گفت: سرانجام دود این آتش به چشم خود آنها رفت و شعله‌های آتش خشم ملت ایران دامن عاملان و حامیان آن‌ها را گرفت و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

سناریویی که برای ۸۸ ایران طراحی کردند امروز دامن امریکا را گرفت

امام جمعه شلمزار با اشاره به انتخابات آمریکا و چالش‌های انتخاباتی ایران در سال ۸۸، توضیح داد: اولین شباهت، واژه تقلب است که از مدت‌ها قبل توسط ترامپ رقم خورد و زمینه آشوب را فراهم نمود تا این که سرانجام تقلب همراه با دزدیدن آرا برای انتخابات آمریکا حاشیه‌ساز شد.

وی افزود: شباهت دوم اردوکشی خیابانی و ایجاد جنگ روانی برای پنهان نمودن آرای واقعی و فراهم آوردن زمینه آشوب‌های خیابانی بود.

زمانی اضافه کرد: سومین شباهت اعلام برنده انتخابات قبل از شمارش آرا بود که برای اولین بار در تاریخ جمهوری‌اسلامی توسط میرحسین موسوی و در آمریکا نیز توسط ترامپ اعلام شد که افکار عمومی را برای پذیرش تقلب آماده کند.

وی در پایان اضافه کرد: صرف‌نظر از شباهت‌ها و حواشی ناشی از قضاوت‌های عجولانه، تمام توطئه‌های استکبار و ایادی آن علیه ملت ایران و جمهوری‌اسلامی به خود آنها برگشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    شلمزار کجاست؟ شلمرود که ده حسنی بود (الان شده حسن آقا البته)
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    تا ابد نفرین حواله این جماعت اثخال طلب بی شعور و نادان باد که فقط خدا میداند که به این مردم و مملکت چقدر خسارت زدند.ملت این جماعت را نمیبخشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس