کد خبر 1142309
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
بورس نمایه

جلسه معاملاتی روز آخر هفته در حالی پیگیری شد که حجم و ارزش معاملات نسبت به جلسه معاملاتی قبل جهش عمده داشت و ارزش کل معاملات دو بازار بورس و فرابورس به ۱۳۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، معاملات دو بازار بورس و فرابورس امروز به سیر روند نزولی خود که از ابتدای هفته آغاز شده بود پایان داد و شاخص کل در نهایت بعد از افت و اخیز بسیار توانست بیش از ۹ هزار واحد به ارزش خود اضافه کند و شاخص کل هم‌وزن نیز ۱۰۶ واحد افزایش یافت. ارزش معاملات دو بازار بورس و فرابورس امروز به ۱۳۶۰۰ میلیارد تومان جهش کرد.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار بورس

در میان صنایع برتر بازار امروز بیشترین حجم معاملات از آن گروه خودرو با جابجایی بیش از ۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون سهم بود. گروه بانکی با جابجایی ۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون سهم رده دوم را از آن خود کرد و گروه فلزات اساسی با معامله ۳۲۱ میلیون و ۸۷۲ هزار سهم گروه سوم بازار از نظر حجم معاملات بود. همچنین بیشترین ارزش معاملات بازار امروز از آن گروه خودرو با بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان شد و بانک‌ها و فلزات اساسی به ترتیب با بیش از ۶۰۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیارد تومان رده دوم و سوم بازار بودند.

در بازار بورس امروز ۹۳۵ هزار و ۲۸۱ معامله صورت گرفت و در این معاملات نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم جابجا شد. ارزش معاملات بازار بورس امروز بیش از ۸۶۰۰ میلیارد تومان بود. نمادهای فملی، کگل و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

در بازار فرابورس نیز ۴۰۶ هزار و ۲۰۷ معامله صورت گرفت و در این معاملات ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون سهم جابجا شد. ارزش معاملات فرابورس امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بود. نمادهای آریا، کگهر و هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل گذاشتند.

منبع:بااقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس