کد خبر 1142209
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
طرح دفاع مقدس

در این هم‌آفرینی بزرگ یک اثر ماندگار و جمعی تولید خواهد شد. فعالان مردمی با ارسال فیلم یا صوت از فعالیت اثربخش انجام شده و ذکر موارد محوری مدنظر روایت عهد، در تولید یک اثر جمعی نقش آفرینی روایی دارند.

به گزارش مشرق، روز ِدوم اردیبهشت۱۳۹۲، نقطه عطف فعالان جبهه فرهنگی انقلاب محسوب می‌شود. همان روزی که دیدار با مقام معظم رهبری حاصل شد و سرآغازی گشت بر رسالت جبهه‌محوری در فعالیت فعالان فرهنگی کشور. 

اما سه سال بعد در دیدار دوباره‌ای که در نوزدهم آبان ۱۳۹۵ برای تجدید عهد رقم خورد، ابعاد متفاوتی از حیث ترسیم خطوط، مطالبه و واکاوی نقاط ضعف و راه‌کارها و... در اختیار فعالان فرهنگی جبهه انقلاب قرار گرفت. 
 
این ایام به مناسبت سال‌روز دومین دیدار فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با رهبر فرزانه انقلاب در نوزدهم آبان ماه سال ۹۵ که تجدید عهدی با نگاه عملیاتی و تعیین محور و معبر بود، فعالان تشکل‌ها، شبکه‌ها و مجامع مختلف جبهه فرهنگی اقدام به هم‌آفرینی روایت عهد بسته شده با مقام معظم رهبری خواهند کرد که به صورت بازخوانی فعالیت‌های اثربخش فعالان مردمی درحوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با نگاه تدوین دستاوردها در قالب یک سند ماندگار جهت الگوگیری و تجربه نگاری است. محورهای روایت عهد عبارتند از:
۱. عنوان و شرح مختصر اقدامات صورت گرفته توسط فعالان جبهه فرهنگی
۲. پیامدها و نتایج حاصل شده
۳. مولفه‌ها و دلایل اثربخشیِ اقدامات 
۴. تجربیات به دست آمده و نقدهای صورت گرفته

در این هم‌آفرینی بزرگ یک اثر ماندگار و جمعی تولید خواهد شد. فعالان مردمی با ارسال فیلم یا صوت از فعالیت اثربخش انجام شده و ذکر موارد محوری مدنظر روایت عهد، در تولید یک اثر جمعی نقش آفرینی روایی دارند و از صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به رسانه آوند در فضای مجازی رجوع کرد، 
تارنما www.avand۹۸.ir 
فضای مجازی @avand۹۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس