کد خبر 1141992
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
سامان قدوس و فرار از پرداخت جریمه سنگین

دادگاه CAS اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند از پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی معاف شدند.

به گزارش مشرق، سال گذشته یوفا اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه سوئدی اوسترشوند به علت تخلف علیرغم توافق با باشگاه هوئسکا و انتقال این بازیکن به آمیان چهار میلیون یورو جریمه شده اند، اما CAS این حکم را لغو کرده است. بر اساس این حکم، سامان قدوس چهار ماه محروم و باشگاه اوسترشوند نیز دو پنجره متوالی از جذب بازیکن جدید محروم شده بود.

سامان قدوس در تابستان سال 2018 در آستانه انتقال به هوئسکا بود و به نظر می رسد توافق بین این تیم و اوسترشوند حاصل شده، اما او در نهایت راهی آمیان شد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی به نهادهای قضایی ورزش شکایت کرده بود.

اما امروز دادگاه CAS تنها بخش جریمه مالی این حکم را لغو کرده و دیگر نیازی به پرداخت مشترک چهار میلیون یورو از سوی قدوس و اوسترشوند نیست. البته ملی پوش ایرانی چهار ماه محرومیت خود را سپر کرده و این جریمه نیز تایید شده است. همچنین محرومیت اوسترشوند از شرکت در دو پنجره نقل و انتقالاتی همچنان پابرجاست و در واقع تنها جریمه مالی این طرف مجادله بخشیده شده است.

دادگاه CAS در بخشی از این حکم اعلام کرده باشگاه اسپانیایی هوئسکا نتوانست ثابت کند بابت منتفی شدن این انتقال دچار ضرر و زیان شده، به همین علت نیازی به پرداخت غرامت به این باشگاه نیست و حکم چهار میلیون یورویی لغو می شود. باشگاه سوئدی تا ژانویه 2022 قادر به جذب بازیکن جدید نخواهد بود و البته همچنان قرصت تجدید نظر برای اوسترشوند وجود دارد.

در واقع تخلف سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند ثابت شده، اما خسارتی به باشگاه هوئسکا وارد نشده و به همین دلیل این جریمه مالی لغو شده است. سامان قدوس در حال حاضر به صورت قرضی در تیم برنتفورد در انگلیس بازی می کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس