کد خبر 1141784
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
پرچم آمریکا

ترامپ می گوید«خیلی وقت پیش گفتم، فایزر و بقیه شرکت ها، ساخت واکسن را پس از انتخابات اعلام می کنند، چون شجاعتش را نداشتند که پیش از آن اعلام کنند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در واکنش به خبر تولید واکسن آمریکایی در کانال تلگرامی خود نوشت: جامعه آمریکا، هنوز از نزاع درباره تقلب انتخاباتی خارج نشده، درگیر یک منازعه دیگر شده. منازعه ای که اتفاقا نشان می دهد جان شهروندان آمریکایی هم برای سیاستمداران این کشور پشیزی ارزش ندارد.

شرکت «فایرز» که گویا به دموکرات ها گرایش دارد، دیروز در حالی از واکسن کرونا رونمایی کرد که منتقدان می گویند این واکسن، از چند هفته ها قبل آماده بوده است. گفته می شود این شرکت، رونمایی را عمدا به تاخیر انداخته، و در واقع در خدمت ستاد انتخاباتی دموکرات ها و علیه ستاد جمهوری خواهان و ترامپ عمل کرده است.

ترامپ می گوید«خیلی وقت پیش گفتم، فایزر و بقیه شرکت ها، ساخت واکسن را پس از انتخابات اعلام می کنند، چون شجاعتش را نداشتند که پیش از آن اعلام کنند. سازمان غذا  و داروی آمریکا و دموکرات ها نمی خواستند با خبر تولید واکسن، پیش از انتخابات به من به پیروزی  بدهند، به همین خاطر پنج روز بعد اعلام کردند».

گروکشی و گستراندن سایه جنگ های سیاسی گلادیاتوری بر سر همه عرصه های زندگی مردم، در حالی است که روزانه حدود هزار نفر (برخی ایام دو هزار نفر) در آمریکا بر اثر کرونا می میرند.

آیا سیاستمدارانی که به مردم گرفتار خود رحم نمی کنند -و حال آن که با رای آنها سر کار می آیند به دیگر ملت ها رحم می کنند؟!

زمانی، از مادلین آلبرایت وزیر خارجه دموکرات ها در دولت بیل کلینتون پرسیدند در اثر تحریم های شما، چند صد هزار کودک عراقی جان خود را از دست دادند، آیا ارزشش را داشت؟ و او پاسخ داد "سوال سختی است اما.... بله ارزشش را داشت"!

این زنِ دموکرات و دیپلمات، در خود آمریکا به جانور سیاسی معروف است؛ جانوری از جنس درندگان و همنوع اوباما، بایدن، جان کری، وندی شرمن و کامالا هریس.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    5 0
    البته در ایران هم این نوع جانور را هم داریم جانورانی که ارزاق عمومی و انسولین را به بازار ندادن تا ببینن رییس جمهور آمریکا کی میشه . دقت کردین یک دفعه گمرک چقدر پر کار شده؟
  • مسیحا IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    5 0
    جانورای ایران رو ندیدید پس با ملتشون چه میکنن از احتکار و گرونفروشی و نزول خوری تا ........ تازه از مسئولین محترم نگیم که اوووونچنان روغنی ببخشید رونقی ایجاد کردند که ملت دارن آرزوی مرگ میکنن بلکن اگر اون دنیایی باشه که شک دارم اونجا یه نفس راحت بکشن ....
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    4 0
    درون کشور خودمان جانوران درنده ترازانان هم داریم که ارزاق مردم رااحتکارمیکنند کم فروشی گرانفروشان میکنند
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    8 0
    جان انسانها کی برای اینها ارزش داشته این بار داشته باشه اینها گرگی تشنه خون است تشنه قدرتند
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 0
    مسولین مملکت ما به مردم رحم می کنند؟ اوایل که کرونا اومده بود و کمبود ماسک داشتیم به گفتن نیازی به ماسک زدن مردم عادی نیست. گفتن...اینها ادعای مسلمونی دارند اونها نه.
  • رضا IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 0
    مگه براى بقيه ارزش داره جناب ايمانى ؟! اسم بيارم يا … ؟!
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    2 1
    جالبه! کار شما به جایی رسیده که به گفته های ترامپ دغل استناد می کنید! خودتون هم می دونید که ترامپ غیر از دروغگویی کاری بلد نیست، تازه اگر این اتفاق افتاده باشه هم کار درستی بوده چون نتایج انتخابات نباید تحت تاثیر واکسن قرار می گرفت و ترامپی که ماهها با بی توجهی به کرونا و ارائه نسخه های احمقانه جان مردم کشور رو به خطر انداخته بود انصاف نبود با همچین معجزه ای که حاصل زحمات یه عده دیگه بوده یک مرتبه محبوب بشه و رای بالایی بیاره. نکته تاسف انگیز اینه که شماها اینقدر که دمکراتها رو جانور می دونید ظاهرا همونقدر در مورد ترامپ نظر مثبت دارید، علیرغم اینکه هیچ جانوری در سمت ریاست جمهوری آمریکا به درندگی و رذالت ترامپ علیه ایران نبوده و شماها همچنان در راستای مسائل و منافع سیاسی خودتون ازش دفاع می کنید و اون رو بهتر از اوباما و بایدن می دونید بدون توجه به اینکه چه خسارت هایی به ایران وارد کرده و چه جنایاتی انجام داده. پس می بینید که شما هم با دمکرات های آمریکا فرق چندانی ندارید چون تنها چیزی که براتون مهمه منافع سیاسی خودتون هست نه جان و معیشت مردم و حتی خون بزرگترین سردار کشورتون!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس