کد خبر 1141590
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
وزیر دفاع آمریکا با نامه استفعا به استقبال شکست ترامپ رفت

وزیر دفاع آمریکا که دونالد ترامپ، وی را از سمتش اخراج کرد، چندی پیش طی مصاحبه‌ای اظهار کرده بود که، هیچگاه بله قربان گو کسی نبوده است.

به گزارش مشرق،  مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه چند روز پیش خود که با پایگاه خبری میلیتری‌تایمز انجام داده بود و حال پس از اخراج وی از سمتش از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا منتشر شده است، اظهار کرده بود که، بله قربان گو نبوده است!

وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه من سعی نمی‌کنم کسی را خوشحال کنم، تاکید کرده بود که، قصد ندارم از سمت خود استعفا دهم.
اسپر در ادامه به سربازان خود اشاره و بیان کرد: سربازان من هرگز از سمت خود کناره‌گیری نمی‌کنند و اگر من نیز بخواهم روزی کناره‌گیری کنم بهتر است سر موضوعی باشد که واقعاً بزرگ باشد و ارزش داشته باشد.

وی در این مصاحبه با اشاره به قانون آزادی بیان خود گفت: کاری که انجام می‌دهم این است که نظرات و دیدگاه‌های خود را تا زمانی که هنوز جان دارند و جدید هستند، بیان می‌کنم.

وزیر دفاع آمریکا همچنین خطاب به اقدامات و تصمیمات دونالد ترامپ گفت: رئیس‌جمهور ترامپ، هرچیزی را که بخواهد بصورت کاملا شفاف بیان می‌کند.

این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود نوشته است که؛ برخی از منتقدان مارک اسپر بنا به نام فامیلش، لقب بله قربان گو را به وی داده بودند که اسپر نیز در مصاحبه خود این موضوع را رد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    8 0
    همه بله قربان گوی صهیونیست ها هستید.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    4 0
    تو یکی از عوامل شهادت سردار سلیمانی بودی که حالا مثل آشغال دور انداخته شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس