وزیر دفاع آمریکا با نامه استفعا به استقبال شکست ترامپ رفت

همزمان با نزدیک شدن به زمان مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا و احتمال زیاد شکست ترامپ، رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع وزارت دفاع آمریکا گزارش داده‌اند مارک اسپر نامه استعفای خود را آماده کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از ان بی سی نیوز، مارک اسپر از سه ماه پیش قصد داشت از کار خود به دلیل اختلاف با ترامپ درباره حذف نام رهبران کنفدراسیون به ویژه پس از جنبش اعتراضی "جان سیاهان مهم است" کناره‌گیری کند.

ترامپ هم پیش از این گفته بود که در صورت انتخاب، تعداد زیادی از کابینه خود را تغییر می‌دهد اما اقدام اسپر در حالی که هنوز مشخص نیست ترامپ برنده است یا خیر، نمی‌تواند به دلیل تغییرات کابینه در دور دوم ریاست جمهوری باشد.

حدود 10 روز پیش نیز منابع نزدیک به رییس جمهوری آمریکا اعلام کرده بودند که او فهرست بلندبالایی را شامل مدیر اف‌بی‌آی، رییس سیا و وزیر دفاع خود برای اخراج در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو آماده کرده است.

تارنمای آکسیوس روز پنجم آبان ماه جاری به نقل از دو منبع آگاه که درباره این موضوع با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا صحبت کرده‌اند، نوشت که او فهرست بلندبالایی را آماده کرده تا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر آن‌ها را اخراج کند.

به گفته این منابع، «کریستوفر رِی» مدیر اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، «جینا هاسپل» رییس آژانس مرکزی اطلاعات (سیا) و «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا نیز در این فهرست جزو کسانی هستند که بلافاصله پس از پیروزی ترامپ اخراج خواهند شد.

یکی از این منابع به آکسیوس گفت که مدیر اف‌بی‌آی و رییس سیا مدت‌ها است که دیگر برای ترامپ و حلقه نزدیکانش قابل اعتماد نیستند، و اگر به خاطر دردسرهای پیش از انتخابات نبود، خیلی قبل‌تر آن‌ها را اخراج کرده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    14 0
    اسپرم استعفا داده عقیم میشود!خخخخخخ
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    5 0
    اسپرم!!!
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    در عکس نوشته دکتر اسپر نه اسپرم !
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    استعفای هدفمند برای اخلال ارتش و عقب نشینی برای شروع جنگ داخلی
  • رضا IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    10 0
    خب معلومه كسى كه نطفه اش خرابه و پدرش هم به گفته نخست وزير كانادا معلوم نيست ، با همه مشكل داره حتى دوستان خودش !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس