کد خبر 1141490
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
ببینید | ریزش سقف تونل در حال ساخت مترو در بلوار قیام

نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یکماهه برای فعالیت مشاغل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از فردا به مدت یک ماه اعمال می شود.

به گزارش مشرق، طی مجوزی از شهردار تهران و نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از سوی این معاونت اعمال می گردد.

بر این اساس از فردا ( ٢٠ آبان ماه ) اتمام ساعت کاری همه خطوط داخلی مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت ٢٠ خواهد بود.

همچنین به منظور اعمال محدودیت و کاهش فعالیت در خطوط اتوبوسرانی پایان زمان فعالیت ناوگان در تمامی خطوط بی آر تی ( انبوه بر) در مسیر رفت( آخرین اعزام) ساعت ٢٠ و در مسیر برگشت آخرین اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ کاهش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    1 0
    ساعت هفتی ها هستند ساعت هشتی ها هستند وبقیههم که می خواهند به متروبرسند هستند می شود یک ازدحام واحتمال درگیر شدن با کرونا بیشترمردم عزیز هرکدام کار ندارید والکی می چرخید هم به خود رحم کنید هم به دیگران تا انهایی که مجبورند سرکار بروند درخیابانهاباشند دنیا به اخر نمی رسد اگر مدتی اگرکار واجب ندارید از خانه خارج نشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس