کد خبر 1141482
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
عثمان دمبله

بارسلونا هنوز در مورد آینده عثمان دمبله به نتیجه قطعی نرسیده است.

به گزارش مشرق، بارسلونا تصمیم گرفته بود تا عثمان دمبله، وینگر فرانسوی را در تابستان بفروشد و این مهاجم جوان نیز به انتقال به منچستر یونایتد نزدیک بود، اما در پایان دمبله تصمیم گرفت در بارسا بماند و در نهاییت جدایی او منتفی شد. حالا شرایط متفاوت شده و نشریه اسپورت در گزارشی در این رابطه اطلاعاتی ارائه داد.

مصدومیت های فیلیپ کوتینیو و البته آنسو فاتی باعث شده تا دمبله اخیرا مرتبا در ترکیب اصلی قرار گیرد و به نظر می رسد این روند حداقل تا فصل زمستان ادامه یابد. مدیران بارسا به تازگی با مدیر برنامه این بازیکن ملاقات کرده اند، اما به نظر نمی رسد تمایلی برای تمدید قرارداد در دمبله وجود داشته باشد و او خواهان جدایی است. اگر طرفین نتوانند به توافق برسند، ممکن است عثمان دمبله در سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان ترک کند و از دست دادن بازیکنی که بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای او هزینه شده بود، برای بارسا ضربه بزرگی خواهد بود.

به همین دلیل مدیران بارسلونا در حال حاضر در دو راهی بزرگی قرار گرفته اند. اگر قرار به جدایی عثمان دمبله باشد، بهتر است هر چه زودتر و حتی در پنجره زمستانی این اتفاق رخ دهد تا حداقل این جدایی از نظر مالی به سود باشگاه باشد. منچستریونایتد همچنان مشتری جذب این وینگر فرانسوی بوده و می تواند دوباره در ماه ژانویه نیز برای خرید او اقدام کند. اما رفتن عثمان دمبله به منزله از دست دادن یک عنصر هجومی مهم دیگر برای بلوگرانا خواهد بود و در این شرایط یافتن بازیکن جانشین کار آسانی نیست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس