کد خبر 1141280
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
فنونی‌زاده:‌ اسکوچیچ چطور لک را دعوت نکرد؟/شجاعی و دژاگه باید از تیم ملی کنار بروند

کارشناس فوتبال گفت: واقعاً اسکوچیچ چگونه حامد لک را به تیم ملی دعوت نکرد و د رخشش او را در آسیا ندید؟

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد فهرست جدید تیم ملی فوتبال که برای بازی دوستانه به بوسنی و هرزگوین اعلام شده اظهار داشت: یکی از مزیت‌های اسکوچیچ  نسبت به کی‌روش این است که او در تمام بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه حضور دارد و مسابقات را از نزدیک تماشا می‌کند. گاهی حتی به همراه هاشمیان و دستیارانش به ورزشگاه می‌آید و مسابقات را زیر نظر می‌گیرد. 

وی افزود: با این حال یک نکته برایم عجیب است اینکه چگونه دراگان اسکوچیچ درخشش حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا را ندید و او را به تیم ملی دعوت نکرد. به نظر من حامد لک نسبت به امیر عابدزاده اولویت دارد. او در لیگ خودمان بازی می‌کند. رشید مظاهری هم دروازه‌بان خوبی است اما نمی‌دانم چطور لک به تیم ملی دعوت نشده است. به نظر من برخی می‌خواهند شیطنت کنند تا تعداد بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس زیاد نشود.

بیشتر بخوانید:

واکاوی فهرست تیم ملی ایران برای دیدار با بوسنی

فنونی‌زاده گفت: حامد لک در اولین بازی لیگ برتر دو موقعیت خوب گلزنی را از سایپا گرفت البته در آن بازی پرسپولیس باید 10 گل می‌زد. ضمن اینکه این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا یکی بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد پس چگونه می‌توان او را ندید و به تیم ملی دعوت نکرد.

وی در مورد سایر بازیکنان دعوت شده تیم ملی اظهار داشت: من 70درصد فهرست اسکوچیچ  را تأیید می‌کنم. برخی از نفراتی که دعوت شده‌اند برای اولین‌بار حضور در تیم ملی را تجربه می‌کنند شاید به آنها بازی نرسد اما قطعاً حضور در یک بازی بین‌المللی برای‌شان خیلی خوب است و آنها را صاحب تجربه می‌کند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: نفراتی چون شجاعی و دژاگه هم باید از تیم ملی کنار بروند و به همین دلیل هم اسکوچیچ آنها را دعوت نکرده است همانطور که چند سال پیش این دو بازیکن جای نفرات دیگر را در تیم ملی گرفتند اکنون جای خود را به جوان‌ترها بدهند.

فنونی‌زاده با اشاره به سوابق حضورش در تیم ملی گفت: من از سال 1364 تا 71 عضو تیم ملی بودم، هشت سال برای تیم ملی بازی کردم اما پس از آن یک خداحافظی خشک و خالی به ما نگفتند و بازی خداحافظی برایم برگزار نکردند. اگر برای پنجعلی و پیوس بازی خداحافظی انجام شد به خاطر این بود که آنها سلاطین تیم ملی بودند. پس بهتر است شجاعی و دژاگه هم منتظر بازی خداحافظی نباشند و از تیم ملی کنار بروند تیم ملی ارثیه پدری هیچکس نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    همانطور که وریا غفوری را دعوت نکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس