صالحی‌امیری: واکسن کرونا راه حل ژاپنی‌ها برای برگزاری المپیک است

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به تاکید نخست وزیر جدید ژاپن برای برگزاری المپیک گفت: یکی از راه حل‌های مسوولان برگزار کننده المپیک، تزریق واکسن کرونا به همه ورزشکاران حاضر در این رویداد است.

به گزارش مشرق، «سیدرضا صالحی امیری» روز دوشنبه در نشستی با حضور سردبیران ورزشی در خصوص برگزاری المپیک گفت: احتمال وجود داشت به خاطر حضور «یوشیهیده سوگا» نخست وزیر جدید ژاپن، المپیک به تعویق بیفتد اما بعد از دیدار او با «توماس باخ» رییس کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که حتما المپیک برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با کمیته بین‌المللی المپیک،  واکسن کرونا تا آن زمان توزیع و به طور حتم به تمامی ورزشکاران زده خواهد شد و این یکی از راه حل‌های ژاپن برای مبارزه با کرونا در دوران برگزاری مسابقات المپیک است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدیدی از نحوه برگزاری پارالمپیک ۲۰۲۰

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در سال ١٤٠٠ پنج رویداد مهم ورزشی برگزار می‌شود که به طور قطع یکی از آنها المپیک است.

وی تصریح کرد: راه حل دوم این است که اگر شرایط کرونا مانند امروز سخت باشد مسوولان برگزار کننده المپیک در ژاپن، ۲ هفته زودتر، ورزشکاران را به قرنطینه خواهند برد و مسابقات را بدون هوادار برگزار خواهند کرد.

صالحی امیری ادامه داد: اگر شرایط تا زمان المپیک از قرمز خارج شود حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و برای حضور هواداران هم محدودیت‌های وجود خواهد داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: نکته دوم پیامد تغییرات در کشور آمریکا است که به نظرم این تغییرات مثبت است و در سفره مردم تاثیر مثبت دارد.  از این جهت یک گام به پیروزی و آرامش نزدیک شدیم. ترامپ فردی نامتعادل و غیر قابل پیش‌بینی بود که در این ٤ سال به هیچ چیز متعهد نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 1
    برگزار بشه که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جوانهای مردم دارن میمیرن!!!!!!! دولت طمعکار ژاپن خجالت بکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس