کد خبر 1137944
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
برنامه چهار ماهه آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از سوی «الکنو»

محمود افشار دوست با تاکید بر اینکه حضور الکنو در نیمکت تیم ملی والیبال را محتمل می‌داند، گفت: الکنو برنامه ۴ ماهه آماده سازی تیم ملی را ارائه داده است.

به گزارش مشرق، اعضای کمیته فنی و اتاق فکر انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، با اکثریت آرا ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی را برای هدایت ملی‌پوشان در لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو انتخاب کردند. در این نشست که به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، برنامه‌های دو گزینه مطرح و مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد فدراسیون، مذاکرات با این سرمربیان را برای توافق نهایی ادامه دهد.

پس از برگزاری جلسه سه ساعتِ اتاق فکر، نام الکنو و کاستلانی دو گزینه‌ای که این روزها از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود یک بار دیگر از طریق فدراسیون مطرح شد.

محمود افشار دوست درباره ماحصل جلسه کمیته فنی گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی رئیس فدراسیون والیبال ۲ گزینه از میان ۵ گزینه پیشنهادیِ کمیته فنی نهایی شده‌اند. سه گزینه علی رغم میل باطنی خود برای همراهی تیم ملی والیبال ایران به دلیل مخالفت باشگاه‌هایشان انصراف دادند.

عضو کمیته فنی ادامه داد: الکنو و کاستلانی دو گزینه‌ای هستند که برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه داده‌اند. کاستلانی برنامه‌ای به نسبت تشریحی و کلی ارائه داده است و الکنو برنامه پیشنهادی خود را جزئی‌تر ارسال کرده است. الکنو حتی برنامه ۴ ماهه آماده سازی تیم ملی را ارسال کرده است و با توجه به اشرافی که به بازیکنان ایرانی دارد نشان داده والیال ایران را می‌شناسد.

بیشتر بخوانید:

آلکنو دستیارش را هم انتخاب کرد +عکس

وی تاکید کرد: با توجه به رزومه الکنو و قهرمانی المپیک، حضور او را در نیمکت تیم ملی در مقایسه با کاستلانی محتمل‌تر می‌دانم. نکته مهم بحث مذاکرات مالی است که داورزنی و همکارانش با دو گزینه باید انجام دهند.

افشار دوست در پاسخ به این سوال که آیا از مبلغ پیشنهادی گزینه‌ها اطلاعی دارد یا خیر؟ گفت: خیر در جلسه صحبتی از مبلغ پیشنهادی گزینه‌ها نشد. ولی داورزنی اعلام کرد با توجه به علاقه مندی هر دو گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران خیلی مسائل مالی را مورد توجه قرار نداده‌اند. اما قطعاً نیاز است مذاکرات مالی را نیز انجام دهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا روند انتخاب سرمربی تیم ملی طولانی نشده است؟ گفت: چرا ممکن است کمی طولانی شده باشد. به هر حال مذاکرات به زمان نیاز دارد. اطلاعی از جریان مذاکرات ندارم. به هر حال تا به توافق نهایی برسند زمان نیاز است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است هیچیک از دو گزینه به توافق نهایی نرسند و در نهایت گزینه دیگر و یا حتی مربی ایرانی انتخاب شود؟ گفت: همچنین موضوعی در جلسه مطرح نشد. طبق صحبت‌های داورزنی از میان الکنو و کاستلانی یکی بر نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

افشار دوست درباره انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نیز گفت: تا لحظه‌ای که در جلسه حضور داشت صحبتی درباره سرمربی تیم نوجوانان انجام نشد و بعید می‌دانم صحبتی هم بشود. از رسانه شنیده‌ام گزینه تیم نوجوانان انتخاب شده اما خبری از گزینه ندارم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس