کد خبر 1141040
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
منچستر سیتی لیورپول

منچستر سیتی در مسابقه ای که یک پنالتی توسط کوین دی بروین از دست داد با تساوی 1-1 مقابل لیورپول متوقف شد.

به گزارش مشرق، لحظاتی پیش حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به اتمام رسید و در پایان این مسابقه با نتیجه 1-1 پایان یافت.

در حالیکه مسابقه متعادل و با برتری نسبی لیورپول دنبال می‌شد، برخورد سادیو مانه با کایل واکر درون محوطه جریمه منچسترسیتی باعث شد که داور نقطه پنالتی را به سود قرمزهای آنفیلد نشان دهد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه ادرسون را باز کند تا لیورپول 1-0 جلو بیفتد.

در دقیقه 25 اشتباه بازیکنان لیورپول رحیم استرلینگ را در موقعیت تک به تک قرار داد. با این حال ضربه خود خواهانه این ستاره انگلیسی بعد از برخورد به آلیسون بکر در دهانه دروازه توسط جوئل ماتیپ برگردانده شد.

در دقیقه 31 منچسترسیتی توانست گل تساوی بخش را وارد دروازه لیورپول کند. پاس کوین دی بروین برای گابریل ژسوس و چرخش فوق‌العاده این بازیکن او را در موقعیتی تک به تک با آلیسون بکر قرارداد و ستاره برزیلی توانست با ضربه ای دقیق دروازه هم وطنش را باز کند تا کار 1-1 شود.

چند ثانیه بعد سیتی می‌توانست گل بعدی را هم وارد دروازه لیورپول کند اما شوت محکم کوین دی بروین با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه 39 ارسال کوین دی بروین درون محوطه جریمه به دست آمد برخورد کرد. داور در ابتدا خطا تشخیص نداد اما بعد از مراجعه به VAR نقطه پنالتی را نشان داد. خود ستاره بلژیکی پشت توپ ایستاد اما با یک ضربه بد پنالتی را به بیرون زمین زد.

لیورپول چند لحظه بعد می توانست سیتی را مجازات کند و گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه الکساندر آرنولد از زاویه تقریباً بسته و طی دو مرحله توسط ادرسون مهار شد. در ادامه نیمه اول نیز کار متعادل دنبال شد تا دو تیم با همان تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم لیورپول می توانست روی اشتباه عجیب ادرسون به گل دست پیدا کند اما ضربه آرام دیگو ژوتا در اختیار گلر برزیلی منچسترسیتی قرار گرفت.

در دقیقه 55 گابریل ژسوس می توانست گل دوم خود و منچسترسیتی را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن روی ارسال فوق العاده ژائو کانسلو با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

در ادامه مسابقه شرایط به شکل متعادلی دنبال شد و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند حمله جدی دیگری را روی دروازه یکدیگر ترتیب دهند. با این حال شاید مهمترین اتفاق نیمه دوم مصدومیت مدافع جوان لیورپول یعنی الکساندر آرنولد بود.

همین عملکرد کم افت و خیز نیمه دوم باعث شد که مسابقه در نهایت با همان نتیجه تساوی 1-1 تمام شود و شاید کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچستر سیتی خودش را  به خاطر پنالتی از دست رفته در این بازی نبخشد.
 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس