کد خبر 1141031
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
آنسو فاتی جوان‌ترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو شد

به نظر می رسد مصدومیت آنسو فاتی جدی تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شد.

به گزارش مشرق، دیشب بارسلونا نمایشی فوق العاده مقابل بتیس ارائه داده و با پنج گل این تیم را مغلوب کرد، اما بدترین خبر برای این تیم مصدومیت آنسو فاتی از ناحیه مینیسک و دوری طولانی مدت او از میادین بود. در ابتدا به نظر می رسید آنسو فاتی می تواند تنها با گذراندن جلسات فیزیوتراپی و درمان زیر نظر پزشکان چیزی حدود دو ماه دیگر به میادین بازگشته و یارسلونا را در کوران رقابت های دشوار فصل یاری کند، اما نشریه آ.اس مدعی شد معاینات امروز زیر نظر دکتر رامون کوجات، او را مجاب به تن دادن به عمل جراحی کرده است.

بدین ترتیب آنسو فاتی چیزی بین سه الی چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن برای رونالد کومان در مقطع فعلی است. البته جراحی به معنای بهبودی کامل آنسو فاتی خواهد بود و دیگر خطراتی مانند احتمال بروز یک مصدومیت جدید در ادامه فصل این بازیکن را تهدید نخواهد کرد. همچنین امشب باشگاه بارسلونا اعلام کرد، آنسو فاتی به جراحی نیاز دارد و روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، این ستاره حداقل 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

آنسو فاتی در روزهای ابتدایی فصل در بهترین فرم ممکن بوده و در بسیاری از بازی ها گل های مهمی برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. بلوگرانا قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم جدید جذب کند و ممفیس دیپای در حال حاضر جدی ترین گزینه آنها محسوب می شود، اما تا آن مقطع دست رونالد کومان برای چینش خط حمله تیمش از همیشه بسته تر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس