کد خبر 1141020
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
سری آ ایتالیا| اینترمیلان، بنونتو را درهم کوبید

اینتر در برگامو با نتیجه ۱-۱ مقابل آتالانتا متوقف شد.

به گزارش مشرق، اینتر که در هفته های اخیر هم در اروپا و هم در ایتالیا نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، امروز نیز در دقایق پایانی پیروزی برابر آتالانتا را از دست داد و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۳ و روی همکاری نیکو بارلا و لائوتارو مارتینز می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه مهاجم آرژانتینی در اختیار اسپورتیلو قرار گرفت.

در دقیقه ۱۹ این بار الکسیسس سانچس در محوطه فرصت خوبی را برای گلزنی لائوتارو مهیا کرد، اما ضربه این بازیکن چندان محکم نبود و راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه ۲۶ و روی ارسال الساندرو باستونی بود که بهترین فرصت برای گلزنی اینتر در نیمه اول مهیا شد، اما ضربه سر آرتورو ویدال خارج از چارچوب بود و به بیرون رفت.

در دقایق باقیمانده نیمه اول بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و در نهایت در نیمه ای که موقعیت چندانی روی دروازه ها خلق نشد، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم باز هم اینتر با همکاری لائوتارو و سانچس صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه لائوتارو با حضور به موقع مدافعان حریف دفع شد.

اما در دقیقه ۵۸ فشار اینتر جواب داد و این تیم بالاخره به گل اول دست یافت. پاس مارسلو بروزوویچ در سمت چپ به اشلی یانگ رسید، او با ارسالی دقیق موقعیت سازی کرد و ضربه سر تماشایی لائوتارو مارتینز از مرکز محوطه وارد دروازه آتالانتا شد.

در دقیقه ۶۴ این بار اشلی یانگ بود که با یک ضربه فنی و تماشایی می توانست گل دوم اینتر را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقایقی بعد اینتر تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما اسپورتیو در دو صحنه متوالی ضربات ویدال و متئو دارمیان را دفع کرده و دروازه اش را بسته نگه داشت.

اما در دقیقه ۷۹ آتالانتا به گل تساوی دست یافت. روی پاس موریل، میرانچوک با چرخشی زیبا و ضربه ای زمینی به گوشه دروازه اینتر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۴ این بار آتالانتا تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه سر لوییز موریل روی ارسال فرئولر با اختلاف کمی به بیرون رفت و این فرصت تبدیل به گل نشد. در ادامه تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی در بر نداشت و بازی با تساوی ۱-۱ تمام شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس