کد خبر 1140959
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
ممنوعیت

جانشین پلیس راهور ناجا از ۲۰۴ فقره توقیف وسیله نقلیه و صدور ۱۷۸۸۵ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد جاده‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا، در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس راهور، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ آبان ماه اظهار داشت: در راستای مصوبات ابلاغی ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی و استقرار پلیس در مبادی ورودی و خروجی ۲۵ استان کشور، مأموران پلیس راه، راهور و یگان‌های ناجا در ۳۲۶ نقطه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید:

تصمیات ساعتی کرونا را متوقف می‌کند؟

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در بازه زمانی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یعنی از تاریخ ۱۲  تا شانزدهم آبان ۳۹۴ هزار و ۳۱۱ دستگاه خودروی شخصی با پلاک غیر بومی به مبدأ بازگردانده شدند.

سردار حسینی اعلام کرد: در این بازه زمانی ۱۷ هزار و ۸۸۵ دستگاه خودرو که نسبت به مصوبات ابلاغی بی‌اعتنا بوده و اصرار و پافشاری بی مورد برای ادامه سفر داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

ببینید:

فیلم/ ماجرای ممنوعیت تردد شبانه خودروها

جانشین پلیس راهور ناجا از همراهی پلیس با مدافعان سلامت خبر داد و گفت: ۳۴۰ هزار و ۲۹ ماسک نیز در این مدت به افراد فاقد ماسک داده شد.

بیشتر بخوانید:

جریمه ۵۰۰ تومانی برای چه افرادی صادر می‌شود؟

وی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص آمار تصادفات فوتی و جرحی اعلام کرد: با مقایسه آمار تصادفات در بازه زمانی مربوطه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تصادفات فوتی و تعداد متوفیان به ترتیب ۳۲ و ۳۰ درصد کاهش، تعداد تصادفات جرحی و تعداد مصدومان به ترتیب ۳۲ و ۲۹ درصد کاهش و تعداد تصادفات خسارتی نیز ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع کل تصادفات در بازه زمانی ۴ روزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰.۶ درصدکاهش داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 0
    ۳۹۴ هزار و ۳۱۱ دستگاه خودرو!!!!!!!!!! یعنی این همه اعلام کردن و هشدار دادن باز هم رعایت نکردند. تازه توی یکی از فیلم ها یه ماشینی باربند هم بسته بود. ۱۷ هزار و ۸۸۵ دستگاه خودرو!!!!! که هر کدام چقدر می توانند در گسترش ویروس اثر داشته باشند. به نظرم باید جریمه 5 میلیونی میزاشتن
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 0
    این یعنی جریمه500هزاری وتوقیف بازدارنده نیست وعلاوه براینها اگرگواهینامه مدتی توقیف یا ابطال یا....شودشایدبهترباشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس