کد خبر 1140933
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۱۸

امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، فنرسازی زر و تولیدی کاشی تکسرام در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی مینو، دامداری تلیسه نمونه و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۲۲هزار و ۴۰۱واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۰هزار و ۴۸۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲میلیارد و ۳۴۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۲۸۸میلیارد تومان در ۲۷۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی آما، فنرسازی زر و تولیدی کاشی تکسرام بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولید محور خودرو، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و بانک صادرات ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸۳۸میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۸۰۱میلیارد تومان در ۱۶۴هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۵هزار و ۶۱۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی مینو، دامداری تلیسه نمونه و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و کشت و صنعت دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس