کد خبر 1140733
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
پیشنهاد کوشنر به ترامپ برای پذیرش شکست انتخاباتی

بنا بر گفته دو منبع آگاه، داماد و مشاور«دونالد ترامپ» به وی پیشنهاد داده‌ است که شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابل «جو بایدن» را بپذیرد.

به گزارش مشرق، دو منبع آگاه در آمریکا گزارش کردند که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به وی پیشنهاد داده است که شکست در انتخابات را بپذیرد.

این منابع به شبکه آمریکایی «سی ان ان» گفتند، لحظاتی بعد از آنکه ترامپ در بیانیه‌ای به گزارش «سی ان ان» در معرفی «جو بایدن» بعنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده واکنش نشان داد، ظاهراً کوشنر به ترامپ پیشنهاد داده که رقابت را به بایدن واگذار کند.

بیشتر بخوانید

چرا بایدن رئیس جمهور منتخب شد؟

واکنش سران جهان عرب به پیروزی احتمالی «جو بایدن»

وکیل ترامپ: رای گیری پستی سرشار از تقلب است!

درست لحظاتی بعد از آنکه سی ان ان، جو بایدن را بعنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد، ترامپ از طریق ستاد انتخاباتی خود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «بایدن عجله دارد تا به دروغ خود را بعنوان برنده معرفی کند و هنوز فاصله زیادی تا پایان رقابت وجود دارد».

ترامپ در بیانیه خود وعده داد که نبرد حقوقی ستاد انتخاباتی وی از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد و تصریح کرد: «تا زمانیکه مردم آمریکا شمارش صادقانه آراء که شایسته آنهاست و دموکراسی طلب می‌کند، به دست نیاورند، آرام نخواهم گرفت».

از طرف دیگر، «کیت بدینگفیلد» معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن و «کامالا هریس» شنبه شب اعلام کرد که هیچ ارتباطی بین بایدن و ترامپ یا نمایندگان ستاد انتخاباتی دو طرف از زمان اعلام نتایج به نفع بایدن در اوایل روز شنبه به وقت محلی صورت نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    5 1
    مرگ بر آمریکا
  • CA ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    سی ان ان از بالش جراد کوشنر پرسیده! آخه این خبر هستش! این رسانه های مالیات نده و اطلاعات مردم فروش و بانک های رباخوار فکر میکنند برده داری همیشگی هست!
  • حسين IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 0
    البته در صورت صحت اين مطلب، اين از خصوصيات يهود است: نفوذ در جوامع، بهره بردارى حداكثرى از منابع ، موقعيتها و ظرفيت هايشان و نهايتا پاكسازى و جا خالى دادن و نوشاندن جام زهر! طراح معامله قرن و اشغال بيشتر خاك فلسطين، حالا در حال پاكسازى و زمينه سازى براى مأمور بعدى با ماموريت جديد: اين بار همسر بايدن و همسر كاملا هريس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس