کد خبر 1140548
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
تصویری از مسی که موجب خشم هواداران بارسا شد

بارسلونا موفق شد با نتیجه 2-5 رئال بتیس را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، بارسلونا که در فصل جدید در لالیگا نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، امروز در خانه خود عملکرد خوبی ارائه داده و با تکیه بر گلزنی ستاره های هجومی خود و در روزی که لیونل مسی برای اولین بار در این فصل در جریان بازی موفق به گلزنی شد، توانست بتیس را شکست دهد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم بود که آنسو فاتی با حرکت از سمت چپ اولین فرصت گلزنی را برای تیمش ایجاد کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد و روی حرکت کریستن تلو بود که بتیس صاحب فرصت شده و سرخیو بوسکتس در آستانه زدن گل به خودی بود، اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 12 آنتوان گریزمان با حرکت از سمت راست موقعیت خوبی برای زدن گل اول بارسلونا داشت، اما ضربه او از گوشه محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 22 بود که بارسلونا به گل اول دست یافت. روی پاس عرضی گریزمان، عثمان دمبله در سمت راست موقعیت خوبی به دست آورده و با ورود به محوطه و نواختن ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی حرکت تماشایی پدری بود که بارسلونا تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه زمینی و پای چپ گریزمان به دیرک دروازه بتیس برخورد کرد.

در دقیقه 33 و با متوقف شدن آنسو فاتی در محوطه بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما کلودیو براوو به زیبایی ضربه گریزمان را مهار کرد و این فرصت هم از دست رفت.

اما در لحظات پایانی نیمه اول بتیس به گل رسید. ارسال زمینی کانالس از سمت چپ با ضربه دقیق سانابریا از درون محوطه همراه بود و در نهایت دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

اما بارسلونا در شروع نیمه دوم به گل رسید. روی ارسال زمینی یوردی آلبا و گذر توپ از پدری و براوو، گریزمان در مقابل دروازه خالی و به راحتی موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 60 و با اخراج مندی، بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و این بار لیونل مسی با نواختن یک ضربه دقیق زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 69 و روی ارسال سرخیو بوسکتس بود که بارسلونا تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت، اما توپ روی پای ترینکائو جفت و جور نشد و این فرصت از دست رفت.

اما در دقیقه 74 بتیس به گل دوم دست یافت. حرکت تماشایی و پاس به بیرون مورنو از سمت چپ با ضربه دقیق مورون همراه شد و بتیس اختلاف را به حداقل رساند.

اما در دقیقه 82 و روی پاس پشت پا و زیبای سرخی روبرتو بود که لیونل مسی از سمت راست صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم به طاق دروازه موفق شد گل چهارم بارسلونا را نیز به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 89 و روی ارسال عرضی سرخی روبرتو، پدری در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد. در اوقات اضافی تراشتگن عکس العمل زیبایی در مقابل ضربه مورون نشان داد و در نهایت بارسلونا موفق شد 2-5 بتیس را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس