عرضه کالا نمایه کالای اساسی نمایه خوراکی نمایه

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود کالا مواجه نیستیم و همه فروشگاه‌ها مملو از کالاست، گفت: پیرو مصوبه تأمین کالاهای اساسی قدرت خرید مردم افزایش یابد.

به گزارش مشرق، محسن زنگنه، عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پیرو مصوبه تأمین کالای اساسی مجلس به مبحث توزیع کالا  در کشور وارد نشده است، اظهار داشت: فرق سال ۹۹ با دهه ۶۰ این است که ما در آن مقطع با کمبود کالا مواجه بودیم و باید این کالاها توزیع می‌شد و به دست مصرف‌کننده می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

ترخیص کالای اساسی و مواد اولیه بدون کدرهگیری

وی افزود: در حال حاضر ما با کمبود کالا مواجه نیستیم و همه فروشگاه‌ها مملو از کالاست - از گوشت گرفته تا برنج - البته در برخی از موارد کمبودها هم در حال جبران است لذا ما می‌کوشیم پیرو مصوبه تأمین کالای اساسی قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرو این طرح مبلغی در اختیار مرد قرار می‌گیرد تا به‌واسطه آن در تأمین کالای اساسی مشکلی نداشته باشند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: طرح تأمین کالای اساسی نه رانت داشته و نه قصد دارد سوءاستفاده‌گری شود. همچنین این طرح به دنبال تشکیل صفوف ملت برای تأمین نیازهای اساسی خود نیست چرا که این طرح کرامت ملت را حفظ خواهد کرد.

زنگنه بیان داشت: این طرح جهت برون رفت از مشکلات مردم در تأمین کالای اساسی مدنظر قرار گرفت و در مجلس به تصویب رسید.
 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    قدرت خرید 60 میلیون نفر تخیلی . ما که به دلایل واهی ناممون حذف شده و هیچ مرجعی قانونی هم رسیدگی نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس