موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا به بیش از ۱۲۹ هزار نفر در یک روز رسید

آمارهای جدید نشان می‌دهد تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در روز جمعه به بیش از ۱۲۹ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، آمارهای جدید رویترز نشان می دهد تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در روز جمعه به بیش از ۱۲۹۶۰۶ نفر رسیده است. این برای سومین روز متوالی است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس کارکنان کاخ سفید هم کرونا گرفت

بر اساس این گزارش، موج سوم شیوع ویروس کرونا بسیاری از ایالت‌های آمریکا را درگیر کرده است. بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در بین ایالت‌های آرکانزاس، کلرادو، آیداهو، ماین، نوادا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی یوتا واشنگتن و وایومینگ گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از ۱۰ میلیون نفر گذشت

برخی شهرها و ایالت های آمریکا مقررات منع رفت و آمد یا ممنوعیت تجمعات گروهی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال کرده‌اند ولی ایالات متحده در سطح فدرال هیچ اقدام خاصی را انجام نداده است. در ۱۷ ایالت آمریکا استفاده از ماسک اجباری نیست.

تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های آمریکا نیز برای دوازدهمین روز متوالی افزایش یافته و به بیش از ۵۴۵۰۰ نفر رسیده است.

تگزاس که ۱۰ درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا را شامل می‌شود، از ابتلای ۹۰۰۰ نفر دیگر به این ویروس خبر داده تا به نخستین ایالتی تبدیل شود که تعداد موارد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از یک میلیون نفر رسیده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس