کد خبر 1140179
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
فنونی‌زاده: بازیکنان پرسپولیس ناهماهنگ بودند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: طبیعی بود بازیکنان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر ناهماهنگی داشته باشند و به طور حتم در هفته‌های آینده عملکرد بهتری از خود به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش مشرق، «مرتضی فنونی‌زاده» اظهار داشت: فصل گذشته نیز در هفته‌های ابتدایی فصل پرسپولیس چند امتیاز از دست داد اما در ادامه راه قدرت خود را به فوتبال ایران دیکته مرد و توانست عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس پس از اینکه ۱۰ نفره شد عملکرد بهتری را به اجرا گذاشت و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها بدون استرس بازی کردند و اجازه ندادند جای خالی کمال کامیابی‌نیا احساس شود.

بیشتر بخوانید:

تحلیل توقف پرسپولیس در اولین ایستگاه

فنونی‌زاده تصریح کرد: کمال کامیابی‌نیا به دلیل نوع بازی که انجام می‌دهد همواره در خطر محرومیت و اخراج قرار دارد اما باید دقت لازم را داشته باشد تا در دیدارهای مهم کارت قرمز دریافت نکند.

وی تاکید کرد: ای کاش یحیی ‌گل‌محمدی، امید عالیشاه را زودتر به زمین می‌فرستاد چرا که او پس از ورود به زمین تاثیر خوبی داشت و چند موقعیت مناسب برای سرخپوشان خلق شد. البته اگر مهدی عبدی در زمین می‌ماند بهتر بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: گل‌محمدی با تجربه است و می‌تواند پرسپولیس را در هفته‌های آینده به موفقیت برساند فقط توقع از او وجود دارد در دیدارهای خانگی هجومی‌تر بازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته لیگ بیستم را با تساوی بدون گل برابر سایپا آغاز کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس