کد خبر 1140126
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
حسین فریدون

حسین فریدون ضمن ارسال جوابیه طولانی و بی‌ارتباط به خبر کیهان، مدعی شد دادگاهی شدن وی به خاطر برادرش (حسن روحانی) بوده است!!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: حسین فریدون ضمن ارسال جوابیه طولانی و بی‌ارتباط به خبر کیهان، مدعی شد دادگاهی شدن وی به خاطر برادرش (حسن روحانی) بوده است!! کیهان هر چند الزامی به انتشار این متن طولانی و بی‌ارتباط به خبر خود ندارد، اما از باب اطلاع مخاطبان محترم، آن را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فریدون در این جوابیه خطاب به مدیر مسئول کیهان نوشت: «عطف به افترا و تهمت به اینجانب در ستون اخبار ویژه آن روزنامه مورخ شنبه دهم آبان ماه 1399، لازم است جوابیه ذیل وفق قانون مطبوعات، عیناً در همان صفحه،‌همان ستون و با همان حروف، منتشر شود:

ظاهراً کیهان و دوستان آن، نام حسین فریدون را چون ذکری علی‌الدوام بر لب دارند و آن را به عنوان اسم رمز حمله به رئیس‌جمهور حتی در دوران زندان وی، از زبان نمی‌اندازند و در هر پرونده‌ای با ذره‌بین در جستجوی من هستند! اما خبرنگار ناشی همیشه به کاهدان می‌زند.

اینجانب حسین فریدون کارگزار چهل ساله جمهوری اسلامی از روزی که برای انقلاب کتک خوردم تا روزی که توسط اشرار برای انتقام از نظام ربوده شدم و از لحظه‌ای که سفیر انقلاب شدم تا روزی که در دولت برآمده با بیش از 25 میلیون رأی ملت، دستیار ویژه رئیس دولت بودم ذره‌ای خیانت در امانت و دست‌درازی به اموال عمومی نکردم و هم اکنون که نیابتا دوران حبس خویش را می‌گذرانم، پیش خدا و تاریخ سربلندم که نه به سبب اتهامات مطروحه که به سبب حسنات و خیراتی که در راه تحقق رأی ملت به خصوص در سال‌های 92 و 96 انجام داده‌ام، در زندان هستم. البته این نیز قسمت ماست که؛

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند/در دایره قسمت اوضاع چنین باشد

جستجوی نام من در هر پرونده‌ای نتیجه‌ای نخواهد داشت چرا که من نه امامی را می‌شناسم و نه طبری را که کنار گوش دوستان کیهان بود و نمی‌خواستند او را ببینند و جرأت نمی‌کردند درباره او افشاگری کنند. من نمی‌دانم این حس عدالت‌خواهی دوستان کیهان در ده سال حکومت مطلقه آقای طبری کجا بود که حال که او در بند افتاده، آقایان شیر شده‌اند و می‌کوشند هر شخصی را به ریش او ببندند. همچنین من برای اولین بار در عمرم، چندی قبل آقای محمد امامی را اتفاقی در زندان دیدم و بس؛ و هیچ مقام قضایی تاکنون نامی از بنده در این پرونده‌ها نبرده است. البته کیهانیان که در تشکیل پرونده‌ها مهارتی فزون‌تر از قضات شریف دادگستری دارند، شاید از پرونده‌سازی تازه‌ای خبر دارند که در شرف ساختن است و لاجرم متهم، مطلع و حتی قاضی هم از آن بی‌خبر هستند اما ملت آگاه می‌داند که حسین فریدون نه به دلیل خطاهایش که به دلیل خدماتش در زندان است و به وکالت در حبس است نه به اصالت!

مردم شریف از یاد نمی‌برند که در هر انتخاباتی نام حسین فریدون به رمز عملیات تخریب‌چی‌های انتخاباتی بدل می‌شود. از جمله در سال 96 که پاسخ مردم رأی بالاتر از سال 92 به حسن روحانی بود.

گام بعدی، در آستانه تحلیف رئیس‌جمهور بود تا به مردم ثابت کنند رئیس‌جمهور حتی از برادر خود نیز نمی‌تواند حمایت کند و اینک که رئیس‌جمهور از خواست ملت حرف می‌زند چه در مجلس و چه در رسانه‌ها، باید طرح اعدام او را پیش بکشند و از دختر و برادرش بگویند تا حرف‌های حساب روحانی در بیان ریشه‌های سختی زندگی و معیشت ملت، فراموش شود و او با 25 میلیون رأی به عقب رانده شود.

این تکنیکی لو رفته است اما حکایت کیهان و این انبان اتهامات داستان آن شحنه است که با چوب بر بار شیشه و آبگینه مردی می‌زد و دو بار که با چوب بر آن کوفت که «چه داری؟»؛ پاسخ شنید: «اگر یک بار دیگر بزنی، هیچ!»

این که متهمی دست و زبان بسته نشسته به کنجی صم بکم را مجسمه اتهامات بدانید، نزد خدا و خلق نه تنها هیچ اعتباری ندارد که اعتبار انقلاب را در رعایت حقوق متهم نیز بر باد می‌دهد. مگر نه این که امام خمینی(ره) فرمود: «اگر در خانه متهمی که به قصد تشخیص اتهام خانه‌اش را تفتیش می‌کنید، آلت اتهام دیگری یافتید، حق ندارید او را بدان اتهام متهم کنید؟!» پس حال چگونه مرا به اتهامی که در پرونده‌ام نیست، متهم بلکه محکوم می‌کنید؟!

مگر نه این که نام متهمان را از پرونده‌های اقتصادی و پرونده فلان بانک تا پرونده شهرداری تهران، با حروف اختصاری «ب.خ» و «ع.ش» و چشمان بسته در سیما نشان می‌دهید اما در پرونده «ح.ف»، در کنفرانس خبری سخنگوی سابق قوه قضائیه در دوران اقتدار باند طبری، همواره خبرنگاران نزدیک به حلقه کیهان، همیشه از ایشان درباره حسین فریدون می‌پرسیدند و ایشان هم با تقوای خاصی، بدون نام بردن از من به پرونده «برادر رئیس‌جمهور» اشاراتی می‌کردند و کیهان هم آن را تیتر یک می‌کرد!

این نه سنت خبرنگاری که روش خبرسازی است. همان خبرسازانی که دادگاه فقط با حضور آنان علنی می‌شد و صندلی برای خبرنگاران رسانه‌های مستقل نداشت!

زندان هیچ فایده‌ای نداشته باشد این نکته را به من آموخته که طبق ماده 353 قانون آیین‌دادرسی کیفری «انتشار جریان رسیدگی و گزارش پرونده که متضمن بیان مشخصات شاکی، متهم و هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی آنان باشد» در رسانه‌ها ممنوع است و برای این تخلف که در حکم افتراست، در ماده 697 قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس و شلاق پیش‌بینی شده است که البته ساحت کیهان از مجازات دور است!

از آن بالاتر، اطلاع کیهان از پرونده‌ای که وجود ندارد و اتهامی که قرار است، زده شود، یادآور روزنامه «پراودا» در اتحاد شوروی است که غیب‌گویی می‌کرد و از خبر، پیش از وقوع آن آگاه بود! و همه آن را نه برای مطالعه اخبار رخ داده دیروز بلکه برای اخبار روی داده در فردا می‌خواندند تا بدانند چه کسی عزل یا اعدام یا حبس می‌شود! بر همین اساس و قیاس، روشن است که پرونده‌های گذشته و آینده من همه به مدد قدرت پیش‌گویی کیهانیان ساخته شده تا دوستان در هیچ انتخاباتی بی‌توش و توان نباشند و البته در قوه قضائیه مستقل، چنین پرونده‌سازی‌هایی باید از اساس بی‌اساس باشد انشاءا...

گرچه به چاپ این جوابیه به اتهامات تازه کیهان باور ندارم اما به امید التزام به قانون مطبوعات برای تنویر افکار عمومی و پیش‌بینی درباره پیش‌گویی کیهان آن را می‌فرستم و البته حق پیگیری این اتهامات واهی، در مراجع قضایی برای بنده محفوظ خواهد بود.»

پاسخ کیهان:

نامه آقای فریدون، عملا به مفهوم متهم کردن رئیس‌جمهور برای فرار از پاسخگویی است و نفس این کار، اقدام مجرمانه تلقی می‌شود؛ مگر اینکه آقای فریدون اصرار داشته باشد، آقای روحانی را شریک تخلفات خود قرار داده و از جرم خود بکاهد. البته روشن است که اگر او حکم دستیار رئیس‌جمهور را نداشت، نمی‌توانست بسیاری از تخلفات ارتکابی را مرتکب شود. او بر اساس اسناد و مدارک موجود، و به خاطر اخذ رشوه، به پنج سال حبس قطعی و بازپرداخت 31 میلیارد تومان رشوه محکوم شده است. ضمنا بنابر اظهارات رئیس وقت سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه، در برخی انتصابات  نادرست - مانند انتصاب مدیر متخلف و نجومی‌بگیر بانک ملی به ریاست بانک رفاه کارگران - اعمال فشار و نفوذ داشته است.

دانیال‌زاده مفسد بزرگ اقتصادی - یا بدهکار بانکی 4 هزار میلیارد تومانی - در دادگاه اعلام کرد که سال 95 به حسین فریدون رشوه داده است. دانیال‌زاده همچنین می‌گوید فریدون سال 92 دنبال جا برای فعالیت‌های انتخاباتی بود او ساختمان کریم‌خان را تحویل فریدون داد. طبق گفته‌های نماینده دادستان، یکی از دریافتی‌های اکبر طبری از خانواده متهم نجفی، ملکی در خیابان کریم‌خان بود و طبری بعد از دریافت، ملک را برای ردگم‌کنی رشوه دریافتی با واحدی از برج روسا رزیدنس متعلق‌ به دانیال‌زاده معاوضه می‌کند.

یادآور می‌شود که پس از رسانه‌ای شدن رد پای حسین فریدون در برخی تخلفات، تدریجا او از تصاویر حضور در کنار رئیس‌جمهور و دولت حذف شد و حال آنکه حتی به‌عنوان فرستاده شخصی رئیس‌جمهور، به مذاکرات با جان کری گسیل شده بود.

اکنون با محکومیت قطعی آقای فریدون در یک پرونده و زمزمه حضور نام وی در پرونده امامی (بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان) عجیب است که او به جای توضیح درباره اعمال نفوذهای خود، اقدام به سیاسی کردن ماجرا می‌کند. آیا سوابق حضور در برخی مصادر اجرایی، اجازه زدوبند و ارتشا با مفسدان اقتصادی نظیر دانیال‌زاده را می‌دهد یا توجیه می‌کند؟ برادر رئیس‌جمهور بودن چطور؟ اینکه ادعا شود حکم حبس، به وکالت است نه اصالت، یعنی اینکه خدای ناکرده رئیس‌جمهور به وی گفته با دانیال‌زاده و امثال او زدوبند کند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 151
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 56
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    من به عنوان یکی از 25میلیون رای همینجا اعلام می کنم اشتباه کردم به حسن روحانی رای دادم
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      52 16
      شما خالی بندی حسین فریدون را تکرار نکن 25 میلیون برای دکتر بود (دقیقا بیش از 24.5) اما حسن دور اول را ناپلئونی با اختلاف 200 هزار برد و دور دوم را به اعتراف خودشان با احتساب حداقل 4 میلیون ارای قالیباف که در حسابش رفت با 23.5 میلیون برد که البته در انتخابات مجلس مشخص شد الان ان رقم در کل کشور 500 هزار هم نمیشود
    • عبا دالله IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      30 4
      شما همیشه زود به زود چهره عوض می کنی رایت مال خودت مرگ بر امریکا
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      55 1
      ترس ما از حسن روحانی نیست چرا که او دیگر تمام شده و مهر باطل شد خورده. ترس ما دقیقا از شما بیست و سه میلیون نفری است که به روحانی رای داده اید
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      42 4
      اولا: نام حسین فریدون را بعد از ریاست جمهوری اخوی تان و دخالت در عزل و نصب ها شنیدیم . ثانیا: اگر محکومیت شما بدون مدرک بود شما و برادرتان زمین و زمان را بهم می دوختید. ثالثا: دوستان متخلف خودتان اسم شما را در بازپرسی ها و دادگاه می برند.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      12 3
      منم همینطور
    • عدالت IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      18 4
      راي امثال تو مملكت را نابود كرد
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      14 0
      ماهی هر وقت از آب بگیری تازه اس
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      7 1
      منم متاسفانه
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      3 0
      همچنین
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      5 6
      البته شریعت مداری و کیهان نشینان به ب خاوری. قاضی منصوری.طبری. و.........کاری ندارند واز کنار ان ها به ارامی می گذرنداگر راست میگید نظر مرا هم بگذارید که نمی گذارید
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      1 0
      امیدوارم این دفعه به آقای دماغ رای ندهی
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    139 5
    موجود وقیح چقدر هم آسمان ریسمان بی ربط بهم بافته
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      110 5
      اینار رو باید برد زیر گیوتین تا درس عبرت شن!!!!!!!!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      58 4
      اگر بابت تخلف تحصیل غیر قانونی در دانشگاه شهید بهشتی محاکمه علنی و مجازات شود (که امیدواریم بشود) باز هم می خواهد ادعا کند نیابتی محاکمه می شود؟
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      50 5
      چرا ایشون بابت دریافت رشوه 31 میلیاردی با سوء استفاده از مسئولیت گرفته شده با رابطه خویشاوندی اش از مردم عذر خواهی نمی کند؟
    • ناشناس IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      13 3
      راستی چرا اسم آقای فریدون هر روز گرفته میشه و خبری از آقای طبری و دار و دسته اش نیست ؟
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      4 4
      اینکه هر روز اسم اقای فریدون میاد به خاطر باخت سنگین در انتخابات 96 هست.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    اصلاح طلبها خیلی به ترامپ شبیه هستند! خوب دروغ می گویند، خوب افترا می زنند و خوب هم حاشا می کنند!
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      38 5
      با تخلف و رانت مدرک دکتری از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و برای همین تخلفش هنوز مجازات نشده مگر مجبورش کرده بودند برای تحصیل غیر قانونی تخلف کند؟ پس معلومه که فریبکاره و مردم را گمراه می کند.
  • حسین IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    61 2
    مگه ایشون زندان نیستند
    • DE ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      4 5
      لعنت الله علی قوم الظالمین.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    84 2
    آن وقت آقای فریدون وکلای شما نتوانستند به دادگاه ثابت کنند شما پاکدست هستید و یا نیابتا چرا باید به زندان بروید عجب وکلای بی مصرفی !!!!!!!!!
  • خمیدپاپی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    56 2
    با سلام آقای فریدون میزان درافرادحال فعلی آنهاست.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    62 3
    قوه محترم قضائیه شما را قسم میدهم بحق خون جوانان برومند این آب و خاک به پای این کشور و مکتب ریختند بدون هیچ ملاحظه ای با مجرمین در هر مقامی برخورد نموده و رسوا کن
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    52 1
    این گونه افراد بی درنگ باید مثل مردم عادی محاکمه وحکم قانون وشرع مقدس در موردشان بی هیچ ملاحظه اجرا شود .
  • سیاست الدوله IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 33
    کیهانیان عزیز آقای فریدون درنامه اشاره به این داره که بخاطر تحت فشار گذاشتن روحانی در بند وزندانه بهمین سادگی اینهمه لفاظی و سفسطه معنی را به خطا کار بودن روحانی برمیگردونید و باز روحانی رو نشونه میگیرید برای تائید نامه فریدون کافیه ، اگرمفهوم نامه رو درک نکردی یه جای کار میلنگد
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    56 5
    هرگز فراموش نخواهیم کرد چقدر رفتارت مایه تحقیر ایران شد ان زمان که در اغوش جان کری مثلا گریه کردی! ای تاجر روغن پالم !
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    30 5
    ۲۵ میلیون رای ؟؟!!!!
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      25 2
      هرکی به شما رأی داد که پشیمونه آقای فریدون.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      9 8
      تو ار طرف خودت حرف بزن
  • امیر IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    39 3
    وقاحت در حد اعلا
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    29 3
    چه مظلوم .فعلا نیابت باش تا بعد
  • عربی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    32 4
    عجب رویی داره این دروغگوی بزرگ
  • احمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    34 3
    الان اقتصاد و معیشت مردم رو گروگان گرفتن. چند ماه دیگه پوستشون کندست
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    36 2
    هر کله گنده ای را گرفتند نامی از ایشان برده است
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    37 2
    مقصر کیهان است که بسیاری از اطلاعات روشن در مورد سوءاستفاده های سیاسی و رانتهای اقتصادی این فرد را رسانه ای نکرده است.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    47 4
    تو خوب ، مهدی جهانگیری خوب ، دختر نعمت زاده خوب ، مهدی هاشمی خوب ، دختر وزیر مظلوم ، بیژن زنگنه محبوب ، همه فساد ها تقصیر احمدی نژاد و روزنامه کیهان هست
  • حسین IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    22 2
    به قول نیما در سریال آقازاده : من پول خوب دارم میدم به وکیل خوب که این خط و ربط هارو پیدا نکنه!!! چقدر این سریال آشناست
  • امیر IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 0
    درآن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند تو از خوش باوری اینجا محبت آرزو داری
  • فاطمه IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    17 0
    دزدای بیت المال طلب کار هم هستن آقای فریدون ما از شما تشکر هم میکنیم از برادر بزرگوارتون هم که همواره در فکر آسایش ورفاه ملت هستند کمال تشکر را داریم
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    20 2
    آقاي فريدون نمي شود كه جنابعالي يك بخش از نظام را قبول كني و بخش ديگر را نه ،‌اتفاقا همان بخش كه قبولش نداري الان جنابعالي را براي آب خنك خوردن فرستادن زندان، بمان تا حالت جا بيايد، ضمن يه روزي نوبت برادر جنابعالي مي رسه كه به جهت مصونيت در رياست جمهوري باهاش كاري ندارن، ببين گند كار اون كي در مياد. شما رو چه به اين كارها، همون شهرتون مي موندين تا 500 سال ديگه هم نهايت يك كوزه آب هم بهتون نمي رسيد.....
  • رویا IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 2
    آبروی برادر رو نمی بردی رییس جمهور باید خودش برای اعتماد ما این روتنبیه کنه
  • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    20 6
    آقای فریدون برادرت(روحانی) مملکت و صنعت هسته ای را به باد داد و شما شرف و انسانیت را با رشوه گرفتن و دادن بانکها به افراد بعنوان سرقفلی و هزاران کوفت را و بعد به ریش 25 میلیون رای دهنده هم وطن که به شما اعتماد کردند می خندید.
    • US ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 3
      کشور ارث پدر هیچ فردی نیس
  • حسین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 1
    عجب اشفته بازاریست ....
  • رسول ایرانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    9 0
    سوئ استفاده از قدرت و ظلم به مردم و تسهیل جرم دیگران بر علیه مردم مظلوم عاقبتش گرفتاری و فلاکته و دربدر شدنه - جرمی که ثابت شده - خدا همه گرفتاران رو نجات بده
  • FR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 1
    بنام خداوند غفار به بهانه هاي مختلف و يا مصلحتهايي كه در اصل چنان نبودند، اينها خودشان را خان و صاحب ايرانيان ميدانند ! بايد با محاكمه اي بسيار در طراز مومنين اين مفسدين را به ذلت واقعي خودشان تبديل كرد و مدعي العموم وارد معركه شده و تاوان تمام اين مفسدين و كاسبان تحريم و ضايع كننده هاي خون شهدا را بگيرد انشاءالله
  • یک IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 0
    آقا می بینید که مردم مطالعه ندارند چرا کشش می دهید خلخالی رحمت الله علیه بود الان چند کفن پوسانده بود
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 2
    والا من بعنوان یک رای دهنده وشهروند نمیدونم باید به چه کسی اعتماد کرد ورای داد
    • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 0
      خیلی واضع هست ادمی که جرمش ثابت شده وزندانه یعنی مجرمه اصولا تو جمهوری اسلامی هر کسی از دم کلفتها خطایی می کنه جانماز اب می کشه وخودشو طاهر ومظلوم می داند وادعای بی تقصیری میکنه این از برکت انقلاب که گنه کارهاومخالفا می توانند حرفشان را بزنند تازه طلبکار هم میشندبله در کل سیستم خطاهایی هم صورت‌میگیره که در همه جای دنیا بوده وهست زمان امام وپیغمبر هم بوده اما خطا واشکال غیر عمد ومیان بخشی که ان هم با پیگیری وبررسی باید حل بشه
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 0
    کسیکه برای انقلاب و نظام کتک میخورد علی الاصول نباید به حکم قوه قضاییه همان نظام خللی وارد کند با این اوصاف که خود را مبرا میداند اعلان جنگ برادرش که با کار نکردنش ملتی را به ستوه آورده ذکری علی الدوام را به زبانمان جاری میکند که خدا عاقبت باعث و بانی این گرانیهای تعمدی را ختم بخیر نکند انشاءالله
  • GB ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 2
    آقاي فريدون شما و برادرتان هر اتهامي كه مي خواستيد نثار احمدي نژاد و قاليباف و رئيسي كرديد حالا نوبت شماست كه پاسخگوي اختلاس ها و رانت ها ووووو باشيد.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    12 1
    این رو وقتی اعدام نکنید اینطور میشه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    15 1
    این رو اعدام کنید تموم شه بره
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 1
    به ولله زندان کمه واسه اینا، اینارو باید مثل مفسدین شرق آسیا بندازن تو دریا.
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 1
    دزد بزرگ کشور دیگه حق صحبت نباید داشته باشد تو اگر این کاره بودی پس اینهمه دزدی چیست نامرد
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 0
    خوش بحالت الحمار که در این دنیا خری/گه طلبکاری و گه بر سر بیت المال میچری
  • ی د IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    اگر دست او در هر جایی دیگر به مال بیت المال خیانت کرده رسیده باید قوه قضائیه بدون کوچکترین چشمپوشی و اغماض با وی برخورد و داغ خیانت ( طبق نهج البلاغه ) بر پیشانی او بزند چرا که با این نه تنها دزدی بلکه با عقیده ملت نسبت به انقلاب بازی کرده جرم او با دیگران فرق می کند . تو را خدا این نوشته را پخش کنید .
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    اصلا مرگ بر آمریکا
  • سجاد IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    چقدر مظلوم نمایی میکنی حسین بنظر من شهامت داشته باش عذرخواهی کن از ملت شهید پرود عذرخواهی کن از شهدا از جانبازان انشاالله بزودی دردادگاه عدل الهی محاکمه بشی ازکیهان هم تشکر میکنم دستتون درد نکنه
  • مظفری IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    اگر شما به نیابت از رئیس جمهور در زندان هستید که وایبه حال ما و قوه قضایی اگر دنبال شریک جرم نباشی که باید برادر شما هم محاکمه شود به گفته خودتان. عجب شیر تو شیریه یکی به جای دیگری زندان می‌رود این تو فیلم‌ها کار خدا بیامرز فردین بود.. در دیاری که هنر پیشه به مطرب گویند. خاک عالم بسر مردم صاحب هنر است
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 0
    ۲۵ میلیون کجا بود؟
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 2
    اینکه متهمی بگوید من به آقای فریدون رشوه دادم قبول نیست باید ثابت کند که آقای فریدون آن را شخصا دریافت کرده. لذا هر کسی می تواند مبلغی را به صورت بانکی به حساب شخص دیگر واریز کند به نحوی که او مطلع نباشد. و بعد از او بخواهد که این پول را بازگشت یا به نحوی دیگر جبران نماید. ایجاد این پاپوش با قدرتی که قوه قضاییه و دوستان مربوطه دارندکار پیچیده ای نیست.
  • محیا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 1
    رو که نیست، سنگ پای قزوینه،این جماعت مادرزادی پررون
  • رهگذر IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    3 1
    از این قسمت صحبتش خوشم اومد.
  • شهریار GB ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    با سلام این خبر تداعی کننده گفته ای قدیمی است که اگر دنبال بدهکار نروی طلبکار می‌شود. این شخص چقدر وقیح و سخیف تشریف دارند که صد البته تعجبی ندارد؛
  • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 2
    این قدر در دولت عدالت محورو اصولگرای محمود اختلاس و دزدی از معاونان و مشاوران رحیمی بقایی و مشاییی و خوردن نفت و دکل نفتی و دیدیم که این مقدار دیگه به چشم نمیاد
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 2
    بوی تعفن همتان فضا پر کرده!
  • hojatrezaie IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    احسنت به حسین فریدون.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    همه ی جنایت کاران وبزه کاران ، جنایاتی که مرتکب شده اند انکار می کنند ، برادران روحانی یا فریدون جای خود، فکر کنم در دروغ گفتن رکورد ترامپ را زده اند
  • احمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    آقای حسین فریدون بانک سرمایه دروغ بود ؟ دکترای دروغین دروغ بود ؟ اختلاسها دروغ بود ؟ دخالت در امور انتصاب مدیران دروغ بود ؟ اگر همه اینها دروغ است چرا زندان تشریف دارید ؟ اگر دروغ اند چرا مدرک ارائه نمیدهی که آزاد شوی ؟ یه جای این مسئله می لنگه فکر کنم از طرف شماست
  • شامراد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 3
    مدیر محترم مشرق تقاضا دارم اسم اقای فریدون دقیق بنویسند دکتر حسین فریدون چون تازه عضو هیئت علمی دانشگاه شده
  • ناشناس IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    رد پای حسین فریدون این‌بار در فساد بانک سرمایه!!!!!!؟؟؟؟ ..... علی لعنت الله بر مفسدین و حامیانشان.......
  • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 2
    جناب فریدون اون مبلغ ۳۶۰ میلیارد که از بانکها کف رفتی چی شد ؟
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 5
    من به روحانی رای دادم و پشیمان هم نیستم. چون مطمئنم هرکسی دیگه ای هم بود شرایطی بهتر از این رو نمتونست با توجه به این اتفاقات انجام بده. لطفا یک مقدار انصاف داشته باشید و کارهایی که این دولت انجام داده رو هم ببینید.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      0 0
      دلار 30 تومن - مرغ 25 - گوشت 150 - خونه تو عرش - پراید 150 تومن - پژو 210 تومن ... کارهایی که دولت فریدون کرده . مثبت فکر کنید ...
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 1
    خلاصه با یک خبر چقدر سر کارند
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    این رو باید اعدام میکردند اشتباهی زندانش کردند لطفا اگر کسی داد ما رو میشنوه این مفسدین اقتصادی رو اعدام کنید نه زندان که اینقدر پررو بشند
  • ترابیان IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 3
    برادرش روحانی قبل از انتخابات به قوه قضائیه گفته بود اگر دست به برادرم فریدون بزنید اعلان جنگ می کنم
  • احمددلدار IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    کاش قدری حال این مردم رودرک میکردین نه اینکه بخاطر ابروریزی وورشکست شدن بانگهایتان اونهم بخاطر بی کفایتی در مدیرییتان وانتصابات بی جای شماها ،یک شبه جیب مردم رو خالی کنید گناه مردم چیه ،رای دادن به شماها وانتخابتون ،عجب جواب دادین ،شب خوابیدید صبح بلند شدید بنزین شد ۳۰۰۰ دلار شد ۳۰۰۰۰ دیگه چیزی هم واسه مردم گذاشتید ، کاش عضوی از همین مردم بودید ودختر یا پسر دم بخت داشتید ،اون موقع حرف مارو راحتتر درک میکردید
  • گمنام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 2
    بی شرف ها طلبکار هم هستند / خدا ازت نگذره
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    آقا این بنده خدا راست میگه ایشون به نیابت از من در زندان هستن. من بدبخت یه ملک خانمم هدیه گرفت گفت رشوه است. بعدشم ایشون به جای من رفته زندان.
  • شهریار IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    اسلام اگر این افراد رابه مردم بدهند مردم میدانند چگونه مجازات کنند خود کرده راتدبر نخست
  • ایرانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    خوب نشانه رفتی چند ماه دیگه روزگار اینا مثل روزگار ترومپ است ولی خب خوردند و بردند و ککشان هم نگزید
  • طاها IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    از کی حسین فریدون یاغی دزد بیت المال کارگزار نظام شده؟
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    گیرم برای انقلاب کتک هم خورده باشی. چقدر بابت کتک هات از سفره انقلاب کندی بردی؟! چقدر از رانتی که داشتی استفاده کردی؟چقدر قانون رو د زدی؟!
  • محمود IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    حرف نابجا نزن فری خان
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    قیافه شیاد دارد
  • حسین ازارومیه IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    بایدقوه قضائیه قاطعانه بااینهابرخوردکند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    سنگ پا قزوین ......
  • کیایی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    افتخار می کنم که هیچ وقت به غرب‌زده ها رای نداده و اعتماد نکردم
  • مستاجر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    عجب؟؟؟؟ اين چه زندان رفتنيه كه ميشه از توش براي ملت پيام فرستاد خوبه والله آقا من سلطان هر چي خودتون ميپسنديد ببريد اونجا ازم پذيرايي كنيد
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    اشتباه رای دادید دفعه بعدیم میشه عجله کردم دفعه بعدم فکردم این دیگه خوبه واین داستان ادامه دارد تا نسلی تموم شود.پینوکیو داستان ما مردم میشن
  • یک ایرانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    آقای فریدون ما کاربه سوابقت واینکه برادررئیس جمهورهستی کارنداریم، شما وقتی دردادگاه ثابت شدمجرمی بایدپای عواقب آن هم باشی، کسی رابجرم دیگری نمیگیرند ولاتزرووازرت وزراخری.
  • احمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    بابا پدر یک ملت را در آوردن وهنوز طلبکارند باید سر افعی را قطع کرد تا درس عبرت باشه برای همه وگرنه بدتر میشه
  • محمود خطیبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    باسلام.چقدر این افراد وقیحند.چقدر این افراد پرو هستن.باوجود متهم شدن وزندانی شدن بازهم حرف از بی گناهی میزنن
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 2
    این حسین فریدون ادعا میکنه کتک خورده ، از کی کتک خورده ، چقدر سابقه جبهه و جنگ داری ؟ پس اگر اینطوریه امام راحل ۱۵ سال تبعید و آوارگی ، شهید شدن حاج مصطفی و ... الان باید تا چند نسل طلبکار باشند؟ دیدید که چقدر ساده زیستی و چقدر مظلومانه هم از این دنیا رخت بربست
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    این چرا تو زندان نیست؟ تکلیف خانه نیاوران که به زور از صاحبش گرفته بود چی شد؟
  • عبدالهی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    ما زمانی بچه بودیم بما میگفتند فلانکس خیلی پر رو ست در یت مثل حالا معنی پررو بودن را نمیدانستیم
  • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    آیا در کشوری که حکومت دینی که بالاتر از مردم سالاری ست ریس جمهور باید به برادر خویشاوندانش پست دهد در کشور ما قطع الرجال است
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    جام می و خون دل هر یک به کسی دادند/در دایره قسمت اوضاع چنین باشد. خخخخخخ بمیرم برات اصلا جگرم کباب شد برای اون خون دل خوردنت
  • امیدرسول IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام همه اسناد موجودکذب است جناب حسین فریدون فقط شماراستگوهستید بس است اکریک فرد عادی بود بااختلاف درحدشماهمین مجازات آسان شامل‌ش میشد
  • جلیل US ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    اینها همان جماعتی هستند که سر سفره انقلاب فربه شدند و سفره یک ملت و اقتصاد یک کشور را دستمایه قمار خود کرده اند . مرگ بر آمریکا . ولی ملت بدانند که کار دشمن دشمنی کردن است . آنانکه امروز دم از جنگ اقتصادی میزنند همانهایی هستند که بزرگترین عامل فقر و فحشا بین مردم شده و تا دیروز امریکا کدخدایشان و امضاء جان کری مهر نمازشان بود و امروز با تزویر و فرار به جلو آدرس کاخ سفید را میدهند . نمونه اش همین موجود مجرم که کیسه بیت المال را جر داده و هنوز هم زبان دارد مثل افعی .
  • ایرانی مسلمان ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    حیف این فامیل نیست که اینا برای خودش انتخاب کرده .
  • رضا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 1
    علی برکت الله به اینهمه دزدی خدایا مارا از شر این شیاطین نجات بده
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    طرف حین انجام کار گرفتن گفت ببخشید پشتم به شما ست ملت ایران عذرخواهی میکنن که به اخوی رای دادن
  • شهاب PL ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    زده و خورده حالا حالا خودشو نلسون ماندلا میدونه ای
  • رحمن IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    آقای فریدون شما دو برادر گند زدید به نظام و سالیان باید بگردند و شرکای شما را پیدا کنند و اعتراف کنند
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    من دبستانی بودم دوترکه سوار دوچرخه شده بودیم داخل پیاده رو مامور کلانتری ما را پیاده کرد و کرمک طایر جلو دوچرخه را باز کرد انداخت دور گفت حالا پیاده برید خونه . ما هم کم آوردیم جلوی دوستمون گفتم سرکار چرخ عقب رو یادت رفت حالا تکچرخ میرم .گفت بچه پرورو بیا اینجا چرخ عقب را هم بادش روخالی کرد یک کتک مشت هم من و رفیقم خوردیم . حالا چون ما علیه شاه فعالیت کردیم کاخ نیاوران رو بدهید بهمون. یه بانک خصوصی و چند تا کارخونه و ویلا را دست رد به سینه تون نمیزنم.
  • خیری IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    بخاطر انقلاب اگر کتک خوردی فکر نکن کار زیادی کردی . حیف سردار سلیمانی که رفت و شماهاموندین سردار واسه این انقلاب تکه تکه شد ولی هنوز خودش رو بدهکار انقلاب میدونست.
  • رضا IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    فریدون واقعا مثل سنگ پای قروین هست .چطوره دستگاه قضایی بیاد ازت معذرت خواهی کن
  • سعید IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    دست کلیدت مردم مارا بدبخت کرد
    • DE ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      1 0
      دسته کلیدت مردم مارا بدبخت کرد. اگر به دسته بیل رای داده بودیم اینقدر بد بخت نشده بودیم.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    عددی نبوده برای ربایندگی
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    آدم شدن به تو نمیاد
  • فرددید IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    آقای فریدون مردم خودشون قضاوت می کنند
  • علی علوی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    عجب رویی .عجیب نیست که شما عادت کردی همیشه تو آفساید باشی و فکر کنی واقعا بازیگری . هرچی همش بزنی بدتر میشه . برا حفظ نیمچه آبروی اطرافیانت نمیخواد از خودت دفاع کنی و بیانیه بدی . توبه کن .
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    چه قشنگ دلارا اوردن پایین تا بگن مذاکره با امریکا
  • ع البرز IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    شماها با این قا یم موشک بازی میخواهید اصل مسله را پاک کنید .اقایان قوه قضائیه چرا ابن مفسد اقتصادی را اعلام نمی کنید
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    قیافه این حذف کنید حالمون به هم میخوره
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    ماهمه اشتباه کردیم ناشناخته رای دادیم
  • امیر IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    باید تمام اموال خودش و خانواده اش مصادره بشه و با یک حقوق کارمندی زندگی کنه تا بفهمه مردم چی کشیدن البته فکر نکنم الانم جاش بد باشه
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    من نه از نامه فریدون راضی شدم نه از اتهامات کیهان نشینان..این اندازه به اشخاص حقوقی وحقیقی تهمت وبهتان زدهاند (البته خودی ها نه) که اگر یکبار راست بگویند مردم قبول نمی کنند
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    این دست درازی ها به اموال عمومی مردم رو بدبین می کنه
  • بینام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند
  • جهانبخش کریمی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام دوستان گرامی متاسفانه آقای حسین فریدون بدون اینکه به دفاعیه خود بپردازد قوه قضائیه را به زیر سوال می برد و اظهار می دارد بعلت خدمات ایشان او را زندانی کرده اند یعنی قوه قضائیه بر خلاف قوانین اسلام عمل کرده امید است ایشان را دوباره دادگاهی کنند و خدمات ایشان را بررسی در غیر این صورت بعلت تهمت و افتراع به شلاق و زندان محکوم شود تا درس عبرت بر دیگر چپاول گران حقوق ملت شریف ایران باشد
  • کیوان IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    چقدر پررو خجالت بکش ا زخون شهدا از خانواده شهدا ننگت باد بجای عذرخواهی ازملت شریف ایران طلبکار هم هستی دست آقای رئیسی درد نکنه بابت برخورد با این طلبکار از ملت
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    تمام این اشکالها ازشما مردم نیست بخاطراینست که قانون اجرا نمیشود وقانون وقتی اجرا می شود که دمکراسی واقعی داشته باشیم دمکراسی واقعی درگرو آگاهی بالاست البته نه دمکراسی غربی دمکراسی که به اداب ورسوم ماودین ما ارزش قائل باشد مثل ژاپن
  • علی IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    طلب کار هم هستی !!!!!!!!!!!!!!!1 رو که نیست!!!!!!!!!!!!!!!!1 اگر یک ذره ا داشته باشی باید به خودت برگردی و خودت را محاکمه کنی و جبران تمام اعمالت از مردم علنا عذر خواهی کنی وتمام اموال حق الناس را برگردانی . یک بار مرد باش و خودت را پالایش کن.
  • GB ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    کسی که به رای ۲۴ میلیون جمعیت توهین می کند یا انسان نیست یا ایرانی نیست یا ویرانی ایران را دوست دارد یا منافه شخصی و پست مقام کم شده بله ما پشیمانم به روحانی رای دادیم
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    همیشه از همون اول کیهان را قبول نداشتم
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    یعنی دهنمو باز می کنم ....
  • احمد CH ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    اهالی کیهان عملابلندگوی یک جریان خاص است.
  • مرادف IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    بلی ترس ما ازآن ۲۳میلیون نفراست که یکیشون میگفت بدکردم بهش رای دادم ولی اگه سه باره هم بیاد باز بهش رای میدم خوب به چنین احمقی آدم چی بگه؟
  • .. IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    مشرق در به در !
  • ربیعی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    ترحم برپلنگ تیز دندان ستمکاری بود برگوسفندان .
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    من کاری به تفسیر نامه آقای فریدون ندارم اما برخی چهره های پلید همواره درصدد سوژه ساز ی هستند مثل موضوع بزرگنمایی عضویت دختر رئیس جمهوردر هیئت علمی. واین گونه برخورد چکشی از انسان عاقل بعیداست.
  • ی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    دهنش را گل بگیرید یعنی گل
  • فانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    از شهدا خجالت بکشید ولله
  • جانباز جنگ تحمیلی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    باسلام یادی از شهدای جنگ تحمیلی که داوطلبانه و عاشقانه جان و خون خود را فدای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران کردن، مظلومانه بدون هیچ جار وجنجالی در خانه ابدی خود آرمیدن تا انسانهای امثال آقای حسین فریدون که در کنار و گوشه خط دو و سه دوران خوش گذراندن. حالابا استناد به کلامی که نه سندیت و نه واقعیت داشته حالا منت اون دوران خوش که بدور از گلوله ترکش بوده را برخ جانبازان شهدا می کشد که در راه انقلاب و این کشور تلاش کرده و پولی را که از بیت‌المال به یغما بردی حق خودت میدانی، آقای فریدون ما جانبازان بجای شما خجالت می کشیم که حق خودت را از بیت المال کم برداشتی،
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    قیافشو حذف کن
  • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    مرتیکه پررو، با چه رویی میگه ذره ای خیانت و دست درازی در اموال عمومی نداشته ام
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    از خدا میخوام شما را رسوای عالم کنه، چه جنایت ها که نکردی.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    حسین جون این سیاه بازیها رو بس کن ، تو اونتو هم اگر اگر باشی برات کویته دست شماها بدای ملت رو شده
  • محمدوطنخواه IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    .این مردم وحتی بچه هاهم خوب می دانندکه توچکارهاکه بااستفاده ازموقعیتت که نکرده ای وحالاباطمطراق منبرگذاشته ای وناله وامظلوماسرداده ای چه خیانتهاکه به این مملکت ومردم وخون شهدا نشده دعاکن که وقتی اززندان بیرون میایی اصلاح شده باشی وگرنه چوب‌خدا که صدانداردبازگریبانت راخواهدگرفت.
  • سلام IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    چه جوريه این فریدون برادرش روحانی
  • حسین IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    بس کنید دیگه حتی پیرزن ۸۰ ساله هم خسته شده از این فیلماتون.
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    آقای فریدون توهم زدی تو که به ۲۵ میلیون رای افتخار می کنی جای خجالت دارد ....
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    ایشون مثلا" تو زندان هستند ،علی برکت الله
  • سید حسن IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    آقای فریدون شما خودتان را اعتبار انقلاب میدانید شما از این انقلاب سواستفاده کردید تا جایی که رشوه می‌گیرید و زندانی میشوید و خود را کارگزار انقلاب معرفی میکنیدو طوری وانمود میکنید که مظلوم هستید بسه دیگه مردم شما راشناخته کی هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس