جشن خیابانی در فیلادلفیا؛ مردم به استقبال پیروزی بایدن رفتند

پیشتازی جو بایدن نامزد دموکرات و قرار گرفتن او دریک قدمی ورود به کاخ سفید، روز جمعه طرفدارانش را در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا برای جش پیروزی به خیابان ها کشاند.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن پست،‌ با نزدیک شدن به اتمام شمارش آرا در پنسیلوانیا و احتمال بالای اعلام پیروزی بایدن،‌ فعالان مخالف ترامپ طرفداران بایدن در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن بزرگ در خیابان های فیلادلفیا هستند.

فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا است. تا چند ساعت پیش ترامپ در این ایالت پیشتاز بود اما با ادامه شمارش آرا، جو بایدن گوی سبقت از رقیب جمهوری خواه خود در این ایالت را هم ربود.

یکی از فعالان مخالف ترامپ با خشنودی از شکست رییس جمهوری آمریکا در برابر بایدن به واشنگتن پست گفت:‌ ترامپ به پایان رسیده است ما جشن می گیریم.

با از سرگیری شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا تا کنون بایدن نامزد دموکرات ها توانسته با کسب سه میلیون و ۳۰۸ هزار و ۴۲ رای معادل ۴۹.۵ درصد از آرا پیشتاز دونالد ترامپ نامزد دموکرات ها باشد.

ترامپ نیز توانسته تا کنون سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۴۵ رای معادل ۴۹.۳ درصد از آرا را به خود اختصاص دهد.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ تا کنون ۹۸ درصد از آرای ایالت پنسیلوانیا شمرده شده است.

شمارش آرای فیلادلفیا باعث برتری بایدن در پنسیلوانیا شد در حالیکه ترامپ روز گذشته در یک یادداشت توئیتری مدعی شد او پیروز آرای قانونی در این ایالت شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    8 4
    هرکس مزاحمتون شدسریع باسلاح گرم بکشیدش!تا ما بخندیم!!!!خخخخخخخخ
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      0 0
      خخخخ
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    20 5
    ما هم باید کمی عاقلانه تر رای میدادیم و 96 جشن پایان این دولت رو میگرفتیم تا الان به عزا نشینیم
    • عبدالله مومن IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      6 1
      عاقل. رای رقاصی نمی دهد . رقاص هم رای عاقلانه نمی دهد
  • CA ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    پنسیلوانیا و جورجیا بازشماری آرا انجام خواهد شد و احتمال تغییر نتیجه بسیار بالا هست چون وکلای ترامپ اسناد قابل اتکایی از تقلب را ارایه کرده اند. برای همین این جشن جهت تشویق به عکس العمل ‌طرفداران جمهوریخواه هست. احتمال بازشماری آرا در میشیگان و نوادا هم هست
  • ایران IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 2
    و این است عاقبت دیکتاتورها چه با زور چه با رای باید کنار بروند و چیزی نمی ماند جز یاد و خاطره ای در تاریخ
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    اینکه اراء الکترال بایدن که ۶ تا نیاز داره اعلام نمیشه عمدیه. فراماسون ها و لابی صهیونیزم که هنوز رای الکترال شون رو اعلام نکردن، دارن فضای داخلی و خارجی امریکا رو می سنجن و به احتمال زیاد در زمانیکه کسی تصورش رو نمیکند ترامپ پیروز انتخابات میشه. اگر فراماسون ها بخوان ترامپ رو انتخاب کنن دقیقه ۹۰ رای الکترالش رو به بالای ۲۷۰ می برن و اراء عمومی هم کشک.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    0 0
    ایران باید از میر دونالد ترامپ عامل فتنه تقلب در امریکا ، با تمام توان حمایت کنه ، دارن از تویتر و رسانه ها حذفش می کنن و نظام امریکا میخواد بندازدش تو حصر. ان شاء الله این فتنه باعث ضربات جبران ناپذیر و مرگبار برضد نظام استکبار امریکایی و اروپایی و گلوبالیستی شود. ترامپ اگه سردار سلیمانی رو ترور کرد چون واقعا جوگیر شد فکر کرد میخوان به سفارت امریکا در بغداد حمله کنن و یک پرونده جنجالی مثل داستان بنغازی براش درست کنن تا تو انتخابات برضدش استفاده بشه. جان بولتن هم که عامل لجن پراکنی ضد ایران بود الان رفته با دموکرات ها متحد شده بر ضد ترامپ. در شرایط فعلی با ادعای تقلب ترامپ درواقع قیام کرده برضد نظام امریکا و اروپا و گلوبالیسم ، این شرایط همیشه بدست نمیاد. زمان انتقام از جرج سورس عامل فتنه ۸۸ و حامی اساسی دموکرات های گلوبالیست رسیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس