انتخابات آمریکا - نمایه

نتیجه انتخابات آمریکا ممکن است چند روز قبل از پایان شمارش آرا معلوم شود.

سرویس جهان مشرق - شمارش آرا در آمریکا ممکن است تا یک یا دو روز دیگر ادامه داشته باشد، اما ممکن است رئیس‌جمهور بعدی این کشور طی ساعت‌ها یا دقایق آینده معلوم شود.

به گزارش سی‌ان‌ان، آخرین وضعیت ترامپ و بایدن در ایالت‌های حساسی که هنوز رقابت در آن‌ها برنده‌ی قابل‌پیش‌بینی‌ای ندارد، از این قرار است:

نام ایالت

آرای الکترال

برنده فعلی

فاصله با نامزد دیگر (رأی)

درصد آرای شمرده‌شده

جورجیا

۱۶

بایدن با ۰/۰ درصد

۹۱۷

۹۹

پنسیلوانیا

۲۰

ترامپ با ۰/۳ درصد

۱۸,۲۲۹

۹۵

کارولینای شمالی

۱۵

ترامپ با ۱/۴ درصد

۷۶,۷۳۷

۹۵

آریزونا

۱۱

بایدن با ۱/۶ درصد

۴۷,۰۵۲

۹۰

نوادا

۶

بایدن با ۰/۹ درصد

۱۱,۴۳۸

۸۹

بایدن در صورت قطعی شدن پیروزی‌اش در آریزونا، با پیروزی در هر یک از ایالت‌های دیگری که در بالا آمده‌اند، ریاست‌جمهوری خود را تضمین می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 1
    بایدن در صورت پیروزی هم با اختلاف خیلی کم رئیس جمهور میشود تازه اگه دادگاه عالی اجازه بده ترامپ دوره اش تمام شود، رای ترامپ و جمهوری خواهان خیلی زیاد از حد بود، نمیگذارند بایدن کار خاصی انجام بدهد، دموکرات ها مجلس نمایندگان هم از دست دادن و به اکثریت نرسیدن
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    به نظر میاد پیروزی بایدن در آریزونا قطعی باشه و احتمال پیروزی در نوادا رو هم زیاد داره هرچند در جورجیا هم الکترالها رو احتمالا با ترامپ نصف کنه در هر صورت احتمالا بیشتر از 90 در صد باید رئیس جمهور خواهد شد مگه اینکه ستاد انتخاباتی امریکا مثل کمپانی دبلیو دبلیو ای کشتی کج فیلم بازی کنه و مردمو متعجب نگه داره برای جذابیت
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    به نظر می رسد اعلام نتایج انتخابات عمدٱ به طول می انجامد. اگر بایدن آرای ایالت جورجیا را هم از آن خود کند، باز هم نتیجه نامعلوم خواهد بود. در اینجا ایالت ها هم می خواهند با مهندسی شمارش آرا تا حد امکان نتیجه انتخابات را از آن خود کنند. این هم شد دموکراسی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس