خشم ترامپ از خیانت نتانیاهو و عدم حمایتش در انتخابات ۲۰۲۰

ترامپ که خدمت زیادی به صهیونیستها به ویژه نتانیاهو کرد از اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی کوچکترین حمایتی از وی برای کسب آرای یهودیان آمریکا به عمل نیاورد، به شدت نادم و عصبانی است.

به گزارش مشرق، روزنامه رای الیوم در مطلبی با اشاره به خشم دونالد ترامپ از عدم حمایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آورده است: ترامپ از خیانت نتانیاهو و عدم حمایتش در انتخابات آمریکا بسیار خشمگین و از اقداماتی که در کمک به نتانیاهو انجام داده، سخت پشیمان است.

بیشتر بخوانید

آیا نتانیاهو از پیروزی بایدن می‌ترسد؟

ترامپ احساس می‌کند نتانیاهو به او خیانت کرده است

این رسانه می نویسد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هر آنچه که لازم بود به اسرائیلی داد از مجبور کردن برخی اعراب برای سازش با تل آویو گرفته تا قطع کمک های مالی آژانس کمک رسانی به فلسطینی ها (آنروا) با هدف گرسنه گه داشتن و تحقیر آنها و در پایان هم الحاق قدس و بلندی های جولان و معامله قرن؛ ترامپ در ازای همه خدماتی که به صهیونیستها و نتانیاهو کرده بود؛ جز قدرنشناسی و شانه کردن پشت وی در لحظات سرنوشت ساز انتخابات نصیبش نشد در مقابل جز قدرنشناسی و شانه خالی کردن از وی در لحظات سرنوشت ساز انتخابات نصیبش نشد.

رای الیوم آورده است: پایگاههای خبری و روزنامه های اسرائیلی این روزها به صراحت از ناامید شدن ترامپ از نتانیاهو که وی را متحدی راهبردی می پنداشت، سخن می گویند که یک اظهار نظر هم در حمایت از وی و حزبش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان نکرد و سکوت کامل پیشه کرده است. ترامپ احساس می کند که نتانیاهو به وی خیانت کرده و ترجیح داده است که سیاست بی طرفی اتخاذ کند.

این رسانه عرب زبان در ادامه می نویسد: نتانیاهو قابل سرزنش نیست بلکه ترامپ کودن که به وی اعتماد کرد، قابل سرزنش است به ویژه که ترامپ بر این باور بود که نتانیاهو و امثال وی در راس کمپین انتخاباتی او خواهند بود و رای دهندگان یهودی یا بخش اعظم آنها را برای رای دادن به نفعش بسیج خواهند کرد اما آنچه رخ داد، کاملاً برعکس بود.

نتانیاهو و صهیونیستها همین سناریو را با بایدن که ۶ امتیاز بیشتر تا رسیدن به کاخ سفید فاصله ندارد، تکرار خواهند کرد

رای الیوم نوشت: نتانیاهو از ترامپ به عنوان دستمال کاغذی استفاده کرد و سپس آنرا در سطل زباله انداخت و وی را تحقیر کرد و در زمان تنگا از حمایت وی دست برداشت و این سناریو با رئیس جمهور جدید یعنی جو بایدن که ۶ امتیاز تا رسیدن به کاخ سفید فرصت دارد، تکرار خواهد شد به ویژه که وی رای یهودی هایی که ۷۷ درصد از آرای خود را به سبدش انداختند را به دست آورده است.

این رسانه آورده است: نتانیاهو همانند بسیاری دیگر از هم پیاله های خود به خیانت و خنجر سمی از پشت زدن، شهره است و اینکه می خواهند همه در خدمت آنها و بنده شان برای رسیدن به اهدافشان باشند و تاریخ آکنده از این موارد است؛ اما ترامپ از تاریخ چیزی نمی داند زیرا غرور و زورگویی و مال دوستی، چشم وی را کور کرده بود که تاریخ را بخواند و از آن درس بگیرد.

سازشکاران با نتانیاهو هم مانند گُنده خود یعنی ترامپ سخت نادم خواهند شد

رای الیوم در پایان می نویسد: صف افراد ناامید که در حال حاضر ترامپ در راس آنها قرار دارد، بسیار طولانی خواهد بود و برخی حکام عرب سازشکار به ویژه تازه سازش کرده ها، همانند گُنده خود یعنی ترامپ که آنها را به سوی عادی سازی روابط با اسرائیل سوق داد، پشیمان خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    30 0
    خخخخخ اصلا عین خر توی هچل افتادن هر دو.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      15 0
      حالا این عربهای خرده پا رو بگو که تازه باهاش ارتباط رسمی برقرار کردن ،یارو ترامپو دور زده دیگه شما که ول معطلین.
    • حمیدرضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 0
      با سلام ...... """"" خود نتانیاهو پیام های تهدید بمرگ آنهم در داخل تل آویو و توسط اهالی تل آویو دارد انشالله روز نابودی او هم بوجود خواهد آمد ....... درود بر رسانه های ارزشی (( مشرق نیوز کیهان فارس تسنیم رجا نیوز باشگاه خبرنگاران و دیگر ارزشی ها )) که با انعکاس صحیح اخبار بین المللی به اشراف خبری ایران کمک داشتید و خط اول مبارزه با رسانه ماهوره ای و اجاره ای و بنگاه های خبر دروغ خارجی هستید ... خدا قوت . التماس دعا ***
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    6 19
    سیاست همینه،قرار نیست دو رییس جمهور به هم وفادار باشند و خود را فدا کنند. اینها منافع ملی براشون مهمه.ترامپ هم برای چشم و ابروی نتانیاهو از اسرائیل حمایت نمی کنه بلکه میلیونها دلار از یهودیان برای تبلیغات کمک گرفته.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    34 10
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    22 1
    دلخورى گرگ ازشغال
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    23 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    18 1
    خاک بر سرد زرد ترامپ بکنن بقیه ی نوکران نتانیاهو هم اگه با این خیانت آشکار که از قبل هم،قابل پیش بینی بود به خود نیایند باید به عقلشان شک کرد
  • آذربایجانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    5 11
    خخخ خوب کرد نتانیاهو دنبال منافع اسرائیله چیکار داره با یک رئیس جمهور روانی که حرف صبحش با ظهرش تفاوت میکنه دوستی کنه اخر سر اونم شکست بخوره نتانیاهخو عقل داره حدس زده بود ترامپ روانی شکست خواهد خورد هرقدرم یهودیها بهش رای بدن تاثیری نداره و این برای اینده روابط اسرائیل و دولت بعدی بایدن مناسب نبود
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    18 0
    برسد به دست اونها که به دیوار صهیونیستها تکیه زدند. صهیونیستها طرفدار هیچکسی نیستند و اگر براشون دیگه سودی نداشته باشید حتی اگر ترامپ هم باشید شما رو میفروشن! چقدر بدبختن اونایی که در منطقه ما با اسراییل رابطه دارند.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      6 0
      دقییییقا
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    4 0
    حالا مونده جا خالی دادن های اونها رو ببینی ترامپ قمار باز او نه به تو و نه بایدن و نه به جناب ظ ...وفا خواهد کرد
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    5 1
    فردا کلیه مدارس ایالات متحده آمریکا به دلیل شمارش آرا تعطیل است به جز ایالات دیماوند و فایرزکوه! خخخخخخ
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 1
      تا اونجایی که میدونم مدارس مجازی هستن و از سیستم زوم استفاده می کنن ولی پرسنل تعطیلن.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    7 0
    تاریخ تکرار مکررات است!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    3 0
    ناتانیابو و صهیونیستها هرجا تفرقه باشه آنا از همون پیروی میکنن. مرامشون خیانته. خاک تو فرق شیخه های بیمخ عرب که رفتن دستبوسی یابوهای بیمار.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    ترامپ کودن هنوز خیلی زوده تا یهود رو بشناسه اون هم از نوع صهیونیستش! احمقی که نفهمید یهودی، پاره تنش رو کنده و برده (دخترش که کوشنر یهودی باهاش ازدواج کرد و دختره هم یهودی شده) به او باندازه پهن گاو هم اهمیت نداده و نخواهد داد.
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    3 0
    یهود اصلی الیت دموکرات امریکا است که نظم نوین جهانی رو میخوان و تو تبلیغاتشون ترامپو نیونازی میگن
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    چقدر تو این وضعیت ترامپ دلش میخواد مثلا ایران باهاش تماس بگیره تا زبونش واسه ناتانیاهو و ابن های عربی در بیاره . و بگه حالا نوبت سر بالائی با شیب تند است ِ.
  • CA ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 0
    "جز قدرنشناسی و شانه کردن پشت وی...نصیبش نشد"! شانه کردن پشت یعنی چه؟...جز قدرنشناسی و شانه خالی کردن از وی ... نصیبش نشد. نویسنده عزیز کمی در مورد کاربرد شانه، پشت و خالی مطالعه کن! شانه خالی کردن از "مسئولیت" معنی داره از شخص!
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    بسیار عالی ، این فرجام دنیایی ترامپ است
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    برای صهیونیست ها ترامپ گاوشیرده بود.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    مرگ بر آمریکا
  • ard IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    وای دنیا چه انسانهایی رهبرند یکی پرونده اختلاس یکی در امریکا فکر کرده کاخ را گرو بگیرد تا یه امتیازی بهش بدن شب برو گلف بازی کن قصاب نیویورک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس