تولید روزانه ۱۸۰ هزار کیت تشخیص سریع/اثربخشی ۹۸ درصدی کیت ها

وزیر بهداشت، از برنامه تولید انبوه کیت های تشخیص سریع در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارشی از روند موفقیت آمیز تولید کیت‌های تشخیص سریع کرونا در داخل کشور ارائه داد.

ببینید

خبر وزیر بهداشت درباره واکسن کرونای ایرانی

چرا کرونای مسئولان زودتر درمان می‌شود؟

وزیر بهداشت با تاکید بر میزان اثربخشی ۹۸ درصدی کیت‌های تشخیص سریع تولید داخل، گفت: کیت‌های تولید داخل در مقایسه با نمونه‌های خارجی آن، از اثربخشی بالایی برخوردار هستند.

نمکی با اشاره به برنامه تولید انبوه کیت‌های تشخیص سریع در داخل، افزود: قرار است روزانه ۱۸۰ هزار کیت سریع تشخیص کرونا در داخل تولید شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    3 0
    آقای دکتر نمکی، من به عنوان بخشی از خانواده پزشکی میخوام عرض کنم، که چطور وزارت بهداشت دستور فرمودن که دانشجوهای اینترن در خط مقدم حضور داشته باشند (حتی در صورت ابتلا به کرونا فقط یک هفته مرخصی به اونها تعلق میگیره) و در صورت تخلف، از تحصیل تعلیق خواهند شد! ولی رزیدنت ها و پزشکهای کادر (بجز اندکی که وجدان کاری دارند) از مواجهه با بیماران کرونایی طفره میروند؟ مگر خون پزشکان کادر رنگینتر از دانشجو است؟ مگر همین دانشجوها، محافظان سلامت فردای کشور نیستند؟؟ مگر این دانشجوها، پدر و مادر و خانواده ای که نگران سلامتیش باشند ندارند؟؟
  • دکتر یوسف اویسی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    3 0
    فرض کنیم وزارت بهداشت روزاته از تشخیص 5 میلیون بیمار کرونا خبر دهد.ایا در کاهش فوتی ها اثری دارد؟ کرونا به احتمال زیاد نه دارو خواهد داشت و نه واکسن . لذا باید با کاهش التهاب مزمن همه افراد را اماده ساخت تا بدون علامت کرونا بگیرند
  • 118 IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    اصلاً‌ مشكل اصلي وزارت بهداشت اينه كه در انجام و فراواني تست كرونا كوتاهي مي‌كنه و از يك طرف نمي‌تونه چرخه بيماري رو با انجام تست‌هاي مفصل از اطرافيان بيمار قطع كنه و از طرف ديگه وقتي به متوجه ميشه كه طرف كرونا گرفته كه بيماري خيلي پيش‌رفت كرده و اين دو عامل سبب افزايش مرگ و مير ميشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس