شبکه‌های تلویزیونی عمده آمریکا پخش حرف‌های ترامپ را قطع کردند

شبکه‌های عمده تلویزیونی امریکا شامل ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس و ام‌اس‌ان‌بی‌سی پخش اظهارات دونالد ترامپ به خاطر دروغ بودن واضح‌شان در میانه آن قطع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین ام‌اس‌ان‌بی‌ پس از آنکه ترامپ به دروغ پیروزی‌اش را اعلام کرد، حرف‌های او را قطع کرد و مجری برنامه، برایان ویلیامز گفت: «ما دوباره در این وضعیت غیرمعمول نه تنها قطع کردن حرف‌های رئیس‌جمهور بلکه تصحیح اظهارات رئیس‌جمهور ایالات متحده قرار داریم.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس که معمولا برنده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را پیش‌بینی می‌کند، در توئیتی نوشت: «آسوشیتدپرس برنده انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام نکرده است، چرا که آرای دو طرف چند ایالت آنقدر به هم نزدیک است که هنوز نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.»

«اما رئیس‌جمهور ترامپ دوباره ادعاهای بی‌پایه‌اش را تکرار کرد که دموکرات در تلاش برای «دزدیدن انتخابات» هستند. او برای حمایت از ادعایش هیچ شاهدی ارائه نکرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    میخوام حقیقت رو بگم. همونطور که مستحضرید جنتلمن های ظاهری یعنی اوباما و دموکراتها ( هم طایفه های بایدن ) با روش پست و منافقانه خودشون و با کمک دوستدارانشون در سراسر جهان، زمینه روی کار آمدن ترامپ و زمینه ترور سردار سلیمانی و ابومهدی رو فراهم کردن. دموکراتها «منافق» هستند و پست تر از ترامپ کافر هستن چون قرآن، صریحا «منافق» رو پست تر از کافر دانسته. من خودم یه زمانی منافق بودم و منافق ها رو خوب میشناسم...بنابراین بدترین و پیشرفته ترین جنایتکاران همون دموکرات های منافق در آمریکا هستند و جمهوری خواهان آمریکا با همه بدی خودشون اما در جهنم ، یک طبقه بالاتر از دموکراتها هستن. حرف قرآن. اگر حرف من رو قبول ندارید قرآن میگه « انّ المنافقین فی الدّرَک الاسفل من النار »...«دَرَک اَسفل» یعنی پایین ترین طبقه جهنم
  • SE ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    19 3
    دوباره ادعاهای بی‌پایه‌اش را تکرار کرد? ممکن است با ترامپ دشمن باشیم اما ادعایش اصلا بی پایه نیست. تقلب به صورت علنی دارد رخ می دهد و کمیسیونهای انتخاباتی اجازه ورود نمایندگان ترامپ سر صندوقها را نمی دهند. آرای پستی هم دارد همینطور زیاد می شود!
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      دموکراسی شون تو حلقم!!!!!
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    من خودم دشمن سرسخت ترامپ و از فدایان این انقلاب هستم اما انصافا ترامپ با این سخنان واقعا درست و حقیقی تلویحا نشان داد شیاطین جهانی و ثروتمندان جهان رسانه ها را در دست دارند و این آنها هستند که به نام دمکراسی علیه مردم دنیا کودتا می کنند خلاصه صحبتهای ترامپ کلیت نظام لیبرال دموکراسی غرب رو نابود کرد و به این دلیل لیبرالها دشمنش هستند
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    همون رسانه هایی که در انتخابات ۸۸ ایران به یکباره شبانه روزی شدند تا پوشش خبری کامل (!) بدهند حالا به خاطر منافع ملی یک ملت (!) خفقان خبری راه می‌اندازند! خیلی جالبه!
  • شایسته IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    اخه شماههایی که از احقاق حقوق سیاهپوستان و ازادی بیان حرف میزنید چرا باید کسی که این حق رو داره ادعای تخلف د انتخابات رو بکنه رو حذف کنید-- مدیای رسانه ای و سیاستمدارران سنتی و شبکه های فساد از قاچاق دخترران تا اعضای بدن و مواد مخدرر که درر زمان ترامپ خفه شده بودن دست به دست دادن تا ترررامپ رو خفه کنند- اینکه ترامپ ادم خیلی مناسبی نبوده درست ولی کارهایی که تو امرریکا و دنیا انجام داده بی نظیرن-
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    2 0
    دورت تموم شده پیر سگ ، فکر کفن باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس