کد خبر 1139669
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
انتخابات آمریکا - نمایه

گروهی از قانونگذاران دموکرات، چهره‌های لیبرال، خبرنگاران و فعالان سیاسی در آمریکا با انتشار پیام‌هایی در توئیتر خواستار مسدودسازی حساب توئیتری رئیس‌جمهور این کشور شده‌اند.

به گزارش مشرق، گروهی از قانونگذاران دموکرات، چهره‌های لیبرال، خبرنگاران و فعالان سیاسی در آمریکا با انتشار پیام‌هایی در توئیتر خواستار مسدودسازی حساب توئیتری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

یک توییت دیگر ترامپ برچسب گمراه‌کننده خورد

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، «جری کنلی»، نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا در مجلس نمایندگان با انتشار پیامی در توئیتر در واکنش به ادعاهای ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات نوشت: «حساب کاربری او (ترامپ) در توئیتر را مسدود کنید. این اطلاعات غلط محض است. آرای معتبر در حال شمارش هستند. اینجا آمریکاست نه روسیه»

بیشتر بخوانید:

توییتر خطاب به ترامپ: ساکت شو!

«دیوید سیسیلین»، نماینده دموکرات ایالت رود آیلند در مجلس نمایندگان در پیامی در توئیتر نوشت: «در حال حاضر، حساب‌ توئیتری رئیس‌جمهور در حال انتشار دروغ و اطلاعات غلط در یک برهه نفس‌گیر است. این تهدیدی برای دموکراسی ماست و باید تا پایان شمارش آرا حساب او مسدود شود.»

«مهدی حسن»، خبرنگار وبگاه خبری - تحلیلی «اینترسپت» در توئیتر نوشت: «حساب توئیتر رئیس‌جمهور (ترامپ) در حال حاضر یک تهدید برای دموکراسی آمریکاست

«دیوید ویسمن»، یکی از حامیان سابق ترامپ نیز نوشته: «برای محافظت از دموکراسی‌مان من می‌خواهم که توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کند تا زمانی که در این انتخابات مشخص شود.»

«چیپ فرانکلین»، یکی از فعالان سیاسی در آمریکا هم در توئیتی نوشت: «ترامپ هم‌اکنون مرتباً دروغ می‌گوید و اطلاعات نادرستی درباره نتایج انتخابات منتشر می‌کند.»

ترامپ بارها با انتشار پیام‌هایی در توئیتر مدعی شده که در شمارش آرا تقلب شده است. این در حالی است که توئیتر نیز به طور پیوسته پیام‌های ترامپ با این مضمون را برچسب زده و آنها را گمراه کننده خوانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 1
    ترامپ رییس جمهور هست و باقی خواهد ماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس