کد خبر 1139664
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
گانتز نمایه گانتس نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که سیاست فشار حداکثری علیه ایران باید حفظ شود.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا ادعاهایی را درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد. 

بیشتر بخوانید:

اسرائیل نگران پیروزی بایدن

به نوشته وبگاه صهیونیستی «اسرائیل دیفنس»، گانتز در ابتدای اظهارات خود مدعی شد که ایران نزدیک است که به قابلیت‌ هسته‌ای دست یابد و این مسئله بیشتر از اسرائیل برای جهان مشکل‌ساز خواهد بود.

وی همچنین مدعی شد: «من هیچ شکی ندارم که هر دولت آمریکایی با ابزارهای موجود یا جدید، مانع از دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای خواهد شد

بیشتر بخوانید:

تحلیلگر صهیونیست: «بنی گانتز» یک مرد اشتباه در مکان اشتباه است

گانتز در ادامه اظهارات خود همچنین ادعا کرد که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی باید سیاست فشار حداکثری را بر ایران حفظ کنند و با مردم ایران مستقیماً رابطه برقرار کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان اظهارات خود همچنین مدعی شد: «تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای می‌تواند به ایجاد یک رقابت تسلیحاتی در منطقه منجر شود و هر توافقی [با این کشور] لزوماً نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.»

رژیم صهیونیستی بارها ادعاهای این چنینی در خصوص مسئله هسته‌ای ایران مطرح کرده است و این در حالی است که تنها رژیمی که دارای زرادخانه تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا است، رژیم صهیونیستی است. این رژیم در پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای عضو نیست و برنامه هسته‌ای آن تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    خفه بمیرصهیون کثیف!
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    پدرسگ..! ببخشید اعصاب نداریم دیگه!
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    خدایاشر امریکاییها راازسرمنطقه وجهان کم کن الهی امین بحق محمد و اله الطاهرین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس