کد خبر 1139608
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
رژیم اسرائیل|از کسری بودجه بی‌سابقه رژیم اشغالگر تا جولان شرکت‌های اسرائیلی در امارات

منابع رژیم صهیونیستی از ثبت رکورد بی سابقه در زمینه کسری بودجه این رژیم خبر دادند که نیمی از آن به خاطر شیوع ویروس کرونا بوده که سبب تظاهرات مستمر مهاجران صهیونیست علیه نتانیاهو شده است.

به گزارش مشرق، کسری بودجه شدید رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا ماه اکتبر گذشته یک رکورد بی سابقه از خود بر جا گذاشت و به حدود ۱۲۳ میلیارد شیکل رسیده است، این در حالی است که کسری بودجه رژیم صهیونیستی مدت مشابه سال گذشته میلادی(۲۰۱۹)، حدود ۳۸ میلیارد شیکل بود.

بیشتر بخوانید:

بایدن و ترامپ به یک اندازه به امنیت اسرائیل اهمیت می‌دهند

بر اساس بیانیه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی که امروز پنجشنبه صادر شد، دولت این رژیم حدود ۶۴ میلیارد شیکل از بودجه را به تامین مالی بحران کرونا اختصاص داد . کسری بودجه ماه گذشته بیش از ۲۰ میلیارد شیکل بوده است در حالی که در اکتبر سال گذشته حدود ۷ میلیارد شیکل بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی ناامیدکننده صهیونیست‌ها از عادی‌سازی روابط

بیانیه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که نیمی از کسری بودجه این رژیم به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا بوده است که سبب تشدید مشکلات اقتصادی این رژیم شده است به طوری که این وضعیت به برگزاری تظاهرات مستمر مهاجران صهیونیست علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم منجر شده است.

جولان شرکت‌های صهیونیستی در امارات

شرکت‌های مختلف رژیم صهیونیستی در پی امضای توافق سازش با حاکمان امارات، تحرکات خود را در این شیخ‌نشین برای تبلیغ و فروش محصولاتشان به شدت افزایش داده‌اند.

شرکت‌های رژیم صهیونیستی بازاریابی برای تولیدات و کالاهایشان را در بازارهای امارات پس از عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو و امضای یادداشت‌های تفاهم در زمینه‌های مختلف آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

امارات مشتری خاصِ سلاح‌های صهیونیستی

به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، یک هیئت اسرائیلی هفته گذشته با یک هواپیمای اختصاصی به همراه بازرگان اماراتی و مسئولان دولتی وارد دبی شد. این هیئت شامل یک مسئول سابق موساد(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) بود که در حال حاضر به یک بازرگان تبدیل شده است و حتی پیش از عادی‌سازی روابط با امارات، به این کشور رفت و آمد می‌کرد و البته در پشت پرده هم برای تقویت روابط دوجانبه فعالیت می‌کرد.

نمایندگان شرکت‌ های رژیم صهیونیستی نشست های ویژه ای را با شرکای احتمالی خود در امارات برگزار کرده و علاوه بر استراحت به بازدید از نقاط دیدنی دبی هم پرداختند.

محمد مندیل مدیر عملیات ابتکار شرکای استراتژیک وابسته به مجموعه سرمایه گذاری رویال گروپ که مقر آن در ابوظبی است، گفته است یکی از تولیدات شرکت انووبرو اسرائیل از جمله محصولاتی است که می‌توان درباره فروش آن در سطح منطقه همکاری کرد. مندیل معتقد است سیاست سبب پیشبرد اقتصاد می شود و پس از آن همه امور به شکل مثبتی پیش می رود.

رژیم صهیونیستی و حاکمان سازشکار امارات و بحرین روز سیزدهم آگوست گذشته به توافقی برای عادی سازی روابط میان یکدیگر دست یافتند و روز پانزدهم سپتامبر گذشته(۱۵ شهریور) توافق عادی سازی را در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امضا کردند و طولی نکشید که حاکمان نظامی سودان با وجود مخالفت گسترده مردم و گروههای سیاسی در بیست و سوم اکتبر گذشته به فهرست عادی سازان روابط با اشغالگران پیوستند.

از آن زمان دو طرف چندین توافق سیاسی،اقتصادی، مالی، بانکی، فرهنگی و ورزشی برای تقویت روابط و آنچه ائتلاف خوانده اند، امضا کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس