۲۰ درصد بیماران کرونایی از قرنطینه خارج می شوند

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: ۲۰ درصد افرادی که تست مثبت کرونا بوده اند، اما قرنطینه را رعایت نمی کنند.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی، صبح پنج شنبه در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، افزود: آمارهای مرگ و میر بیماران کرونایی در ایران طبق آمار علمی است و هیچ نقصی وجود ندارد.

وی با عنوان این مطلب که در چند روز آینده تست روزانه به ۱۰۰ هزار مورد خواهد رسید، گفت: الان روزانه حدود ۳۰ هزار تست است که امیدوارم به ۴۰ هزار مورد برسد و سپس به ۱۰۰ هزار مورد تست روزانه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید

محدودیت های کرونایی باید شدیدتر شود

معاون کل وزارت بهداشت با انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از هموطنان، افزود: از مجموع ۱۵ هزار تست مثبت، مشخص شد که ۲۰ درصد آنها در قرنطینه نمی‌مانند.

وی ادامه داد: حداقل دو هفته تعطیلی سطوح دو، سه و چهار رده‌های شغلی را نیاز داریم.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: برای کنترل بیماری، مسئولیت مردم و مسئولین را نیاز داریم.

حریرچی گفت: تعطیلی نباید به این شکل باشد که افراد سر کار نروند، اما در عوض پاساژگردی کنند. باید همه ما متعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم و حتی الامکان در خانه بمانیم و اگر لازم است برای کارهای ضروری از منزل خارج شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کسری IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    حالا هم همش میخواد تقصیر ها رو بندازه گردن مردم
  • احمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    2 0
    آقای مسول محترم ادعای شما بر خلاف آمار مرگ و میر و مبتلایان هست. درصد فواتی ها به نسبت بیماران حدود 7%شده و در اکثر قریب به اتفاق کشور های دنیا کمتر از 1 درصد. میتونید آمار به روز شده روزانهWHO رو ببینید! لطفا" صادقانه پاسخگو باشید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    خدا ازشون نگذره که نمی مونن تو قرنطینه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    درمان کرونا: داروی امام کاظم بخور جوش شیرین
  • حسن زاده IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    1 0
    خوب آقای دکتر عزیز، چطور توقع دارید مردم تو قرنطینه بمونند وقتی ازشون حمایتی نمیشه؟ طرف بیماری را گرفته، هم تست و هم دارو و درمانش پولی هست. هزینه خورد و خوراک خودش و خانوادش هم هست. از اون طرف اگر کارگر روزمزد باشه درامدی نداره اگر کارمند باشه باید دو ماه بعد پرونده تشکیل بده تا تامین اجتماعی شاید ۳ ماه بعد پولش را بده. با قسط و بدهی و ... توقع دارید طرف واقعا بتونه یک ماه تو خونه بمونه؟ حداقل یک حمایتی کنید.
  • DE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    3 0
    کدام خلاف کاری خود معرف بوده است؟ کدام نادانی یا معتادی قبول دارد که نادان و معتاد است؟ هر چه انسان نادان تر باشد بر طبل حماقت خود شدید ترمی کوبد. بنابراین چون کسی نیست توی دهان این یاوه گویان بی سواد بکوبد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس