نماینده پارلمان عراق: طرح های اقتصادی سعودی «استعماری» است

به گفته یک عضو پارلمان عراق، عربستان سعودی در نظر دارد تا با پوشش طرح های سرمایه گذاری و اقتصادی وارد این کشور شود و پروژه های استعماری و مخرب را اجرا سازد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «اشواق کریم» نماینده پارلمان عراق در سخنانی تاکید کرد که سعودی ها برای اجرای طرح های استعماری و با پوشش سرمایه گذاری قصد ورود به عراق دارند.

براساس گفته این عضو ائتلاف فتح، دولت الکاظمی می بایست پیش از این پروژه های  سرمایه گذاری و مهم را به جوانان عراقی اختصاص می داد که مدت هاست در بیکاری به سر می برند.

وی افزود: توافق تجاری با کشورهایی نظیر مصر و اردن و اختصاص پروژه های سرمایه گذاری به کشوری همچون عربستان سعودی و لغو توافقنامه ها با چین کشور را به افلاس خواهد کشاند.

اعضای پارلمان عراق و کارشناسان اقتصادی و انرژی طی ماه ها و سال های گذشته هم نسبت به حضور شرکت های آمریکایی در این کشور و فعالیت های آنان برای تامین انرژی بویژه «برق» اعتراض داشتند و شرکت های آمریکایی و غربی را مسئول این ماجرا عنوان کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    تزویر! یاد جمله مختار میوفتم. تزویر سکه ایست که دو رو دارد. یک رویش نقش ا... و روی دیگرش نقش ابلیس است.عوام خدایش را میبینند و اهل بصیرت ابلیسش را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس