کد خبر 1139165
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری درباره خبر افزایش قیمت شن و ماسه نوشت: پس از تکذیب شایعه گرانی بنزین و گازوییل اخیرا شایعه‌ای مبنی بر گران‌شدن قیمت شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط اکانت‌های اینستاگرامی و توئیتری معاند منتشر شده است.

با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص شد شایعه مذکور صحت نداشته و دادگستری و تعزیرات حکومتی این استان هرگونه افزایش قیمت در شن و ماسه را تکذیب و بر برخورد قاطع با شایعه‌سازان تاکید کردند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفته است درخواست‌هایی از ناحیه برخی اعضای صنف برای افزایش قیمت مطرح شد اما در جلسات برگزارشده، به صراحت با این موضوع مخالفت شده است.

همچنین بنابر گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، این موضوع صرفاً توسط سودجویان در فضای مجازی منتشر شده است و افزایش قیمت شن و ماسه تاکنون در هیچ مرجع رسمی تصویب نشده و انتشار چنین اخباری کذب محض است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    مملکت پر ماسه است همین و کم داشتیم - چرا کسی جلوی این وضعیت را نمی گیرد.
  • محمدایوب IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    2 0
    فردا رییس جمهور سخت کوش ومدبر. میاد مصاحبه میکنه. گمرگ شن وماسه رسوب کرده وربیعی میاد میگه رییس جمهور دستور داد هرچه سریعتر ترخیص شه. واعظی مصاحبه میکنه. ما تلاش کردیم ارز انرا در دوران تحریم تامین کنیم. نوبخت هم میاد میگه خاطر رییس جمهور مکدر شد. دستور دادهرچه زودتر. موانع تامین برواشته شود
  • مسعود IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    واقعا ماسه بادی گران شده یعنی اصلا ایستگاهها شو بستن ،خودم الان نیاز مند ماسه بادی واسه ساختمونم هستم ،میگن نیست اگه هم باشه قیمت ده تن دومیلیون تومانه ،این چه وضعیه اخه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس