بولتون ، ادعای پیروزی زودهنگام ترامپ را شرم آور و دیکتاتور منشانه دانست

جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ روز چهارشنبه ادعای پیروزی زودهنگام و هم زمان رخ دادن تقلب گسترده او را شرم آور و خودکامگی دانست.

به گزارش مشرق، روزنامه ایندیپندنت لندن نوشت: ترامپ اوایل امروز به وقت واشنگتن و هم زمان با ادامه شمارش آرا در بسیاری از ایالت های مهم و تعیین کننده، در سخنرانی از کاخ سفید ادعای رخ دادن تقلب گسترده و همچنین پیروزی خود را در انتخابات مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ با اعلام پیروزی زودهنگام، اعتبارش را پایین آورد

همچنین الهان عمر نماینده مسلمان سومالیایی تبار و دمکرات کنگره، ترامپ را با حاکمان خودکامه سومالی مقایسه کرد که از پذیریش نتایج انتخابات خودداری می کردند.

جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات که گفته بود به باورش در صورت تکمیل روند شمارش آرا، پیروز خواهد شد، نیز رقیب جمهوری خواه خود را محکوم کرد.

جن اومالی دیلون مدیر ستاد مبارزات انتخاباتی بایدن گفت که ترامپ و حتی بایدن، تصمیم گیرنده در باره نتیجه این انتخابات نیستند، بلکه مردم نتیجه آن را تعیین می کنند.

در پی درخواست ترامپ برای توقف شمارش آرا، برخی منتقدان به طنز موجود در بیانیه واشنگتن در باره انتخابات ساحل عاج که به صورت هم زمان با انتخابات ایالات متحده برگزار شد، اشاره کردند که مقام های این کشور در آن خواستار نمایش تعهد ساحل عاج به روند دمکراتیک و حکومت قانون در این کشور آفریقایی شده بودند.

صدو پنجاهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم زمان با انتخابات سنا و مجلس نمایندگان این کشور در روز سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    تازه دارد از نوکرتان موسوی در سال هشتاد و هشت یاد می گیرد
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    2 0
    نیست که شما اقای هاپو بولتون دیکتارتور نیستی !!!!!!! نیست که نقشه و توطئه جنایت نمی کشی. نیست که خیلی خوبیییییییییییییی! برو تو ایینه نگاه کن متوجه تصویر عینی دیکتاتوری میشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس