کد خبر 1139114
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
درگیری در مقابل کاخ سفید

تعدادی از تجمع کنندگان در مقابل کاخ سفید در واشنگتن با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش مشرق، این خبرگزاری به دلایل این درگیری و اینکه این افراد از معترضان و یا موافقان ترامپ بوده اند و یا بین این دو گروه روی داده، اشاره نکرده است.
با نزدیک شدن به پایان شمارش آرای انتخابات آمریکا نگرانی‌ها از وقوع درگیری و شورش خیابانی در برخی از شهرها، به ویژه در نیویورک و واشنگتن بالا گرفته است. به همین خاطر ما شاهد دیوارکشی مراکز خرید و مغازه‌ها و برخی مکان‌های دیگر در این دو شهر هستیم. 

بیشتر بخوانید:

بایدن بهتر از ترامپ نیست، نگاه کنید به ویرانی اوباما در خاورمیانه

این نگرانی‌ها از آنجا ناشی می‌شود که در ماه‌های منتهی به انتخابات شهرهای مختلف آمریکا درگیر اعتراضات خیابانی به لزوم رعایت حقوق انسانی سیاهان این کشور بودند. از این رو کارشناسان احتمال می‌دهند که در صورت ابهام در نتیجه انتخابات و احتمال باخت دونالد ترامپ ممکن است خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور درگیر اعتراض‌های خشونت آمیز شود. اکنون بعد از زیر سوال بردن سلامت انتخابات از سوی دونالد ترامپ و ادعای دزدیده شدن آن نشانه‌هایی از درگیری در واشنگتن مشاهده شده است. 

در این مورد خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از وقوع درگیری در محوطه کاخ سفید در این شهر خبر داده است. در خبر اسپوتنیک به جزئیات درگیری اشاره نشده است. 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیروز سه شنبه برگزار شد و بر اساس آرای شمارش شده تاکنون بایدن 238 رای الکترال و دونالد ترامپ 213 رای الکترال بدست آورده اند 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    انقلاب نزدیک است
  • CH ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین بارخدایا ستمکاران را با ستمکاران مشغول ک
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    3 0
    جهندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشالا مثل سوریه بشه بفهمه مردم سوریه چی کشیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس