کد خبر 1138845
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
پلوسی: امی بارت قاضی نامشروع دیوان عالی آمریکا است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قاضی جدید دیوان عالی آمریکا را عضو نامشروع و غیرقانونی این نهاد عالی حقوقی ایالات متحده توصیف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه در یک کنفرانس خبری در روز انتخابات گفت: امی بارت قاضی نامشروع و غیرقانونی دیوان عالی آمریکا به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

پلوسی با اطمینان نام پیروز انتخابات را اعلام کرد

اظهارات نانسی پلوسی تنها یک هفته پس از آن است که مجلس سنای آمریکا به اتفاق آرا به امی بارت رای مثبت داده است.

پلوسی افزود: رئیس جمهور در حال منصوب کردن یک قاضی نامشروع و غیرقانونی در دیوان عالی آمریکا تنها یک هفته قبل از انتخابات است، آن هم پس از آنکه ۶۰ میلیون آمریکایی رای داده اند؛ کسی که حاضر به پاسخگویی به بسیاری از سئوالات مهم دموکرات ها درباره مسائل مختلف از جمله برنامه بهداشت و سلامت نشده است.

مجلس سنای آمریکا هفته گذشته با ۵۲ رای موافق در برابر ۴۸ رای مخالف صلاحیت امی بارت را برای این سمت تایید کرده است.

امی بارت سومین قاضی ارشد دیوان عالی آمریکا است که در ۴ سال گذشته از سوی ترامپ تایید شده است. اکثر محافظه کاران ۶ به ۳ اکثریت قاطع دیوان عالی را در دست دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شایسته IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 0
    اگرر همین حرررف رو ترامپ در مورد کسی که قانونی رای اورده و سنا بهش رای داده میزد همه دنیا مسخرش میکرردند-خدا یی دموکراتها و سوسیالیستها و کمونیستها خیلی نفرت انگیزن- خودشون به همه توهین میکنند و هر چی قانونه رو میپیچونن همه جوره تقلب میکنند خیلی کثیفن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس